کمالوند: آرمان رمضانی یکسری مهارت ها دارد که به درد استقلال می خورد

استقلال به بازیکنی با ویژگی های آرمان رمضانی نیاز داشت و باید یک مهاجم نوک می گرفتیم.ما طبق عملکرد شش ماهه یک بازیکن تصمیم به جذب او نگرفتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمالوند مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شاید یک بازیکن به تیمی برود و نتواند خودش نشان دهد اما عملکرد او در سایپا خوب بود و ما طبق همان عملکرد اقدام به جذب او گرفتیم. او بازیکنی است که مجیدی سال گذشته هم به فکر جذبش بود. آرمان رمضانی یکسری مهارت ها دارد که به درد استقلال می خورد. این تیم قرار است هر بازی طبق برنامه ریزی و طراحی که داریم با سیستم های مختلف مقابل رقبایش قرار گیرد. در نتیجه وقتی قرار است تغییر سیستم داشته باشیم به چنین مهاجمی هم نیازمند می شویم. او در بازی های خاص می تواند به داد استقلال برسد. ملاک برای قضاوت این بازیکن نباید فقط 6 ماه اخیر باشد.

کمالوند در پاسخ به این سوال که مگر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شده گفت: در هر صورت ما باید یارانی که مد نظر داریم را جذب کنیم و مدیریت باشگاه هم قول داده به زودی پنجره باز شود. ما به جز امین قاسمی نژاد دو بازیکن دیگر هم می خواهیم که مدیریت باشگاه در حال رایزنی جذب آنها هستند و اگر این بازیکنان به جمع تیم اضافه شوند عملکردمان در نقل و انتقالات خوب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
ماجرای رفاقت 25 ساله مجیدی و کمالوند
شیث رضایی: آقای کمالوند! جلوی من می‌توانی بگویی پرسپولیسی نیستی؟
پیشنهاد شاهین به فکری؛ سه گزینه جانشینی کمالوند مشخص شدند

انتهای پیام/