قاضی زاده: با کنترل از راه دور نمی شود باشگاه را اداره کرد/تکلیف پدیده باید زودتر روشن شود

موضوع نماینده خراسان به یک مصیبت برای این استان تبدیل شده است. اینکه وضعیت این تیم هنوز مشخص نیست به مسئولان بر می گردد که هنوز وضعیت باشگاه را مشخص نکرده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قاضی زاده نماینده مجلس گفت: یک ماه پیش جلسات مختلفی را با معتمدیان استاندار خراسان رضوی برگزار کردیم؛ در یکی از جلسات نماینده حمیداوی حضور داشت و مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت وضعیت تیم مشخص شود. بعد از آن، حمیداوی نماینده خود را عزل کرد و یک نماینده دیگر را به جلسه فرستاد. اصل این موضوع با اشکالاتی رو به رو است،چطور فردی که حاضر نیست خودش در نشست ها حاضر شود و افرادی را با پیغام و پسغام به نشست های به این مهمی می فرستد،می خواهد تیم لیگ برتری را اداره کند؟

وی افزود: انتظار ما به عنوان نماینده مردم در مجلس از استاندار، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این است پای مصوبات خود ایستاده و هر چه زودتر تکلیف باشگاه را روشن کنند.اینگونه نمی شود یک فرد در جایی بنشیند و افراد دیگر را به جلسات بفرستد و قول و قرارهایی بگذارد و پاسخ ندهد. این نمی شود که یک نفر با کنترل از راه دور باشگاهی را که از نظر اجتماعی متعلق به یک استان است را مدیریت کند. در فدراسیون فوتبال باشگاهی به نام شهرخودرو ثبت نشده و ارکان نظارتی استان باید هر چه سریعتر تکلیف این باشگاه را روشن کنند.

بیشتر بخوانید:
نام باشگاه شهرخودرو را تغییر کرد
نتیجه و خلاصه بازی ذوب آهن و شهرخودرو + فیلم
ترکیب تیم های ذوب آهن و شهرخودرو در جام حذفی فوتبال ایران

انتهای پیام/