عادل فردوسی‌پور چالش جدید صدا و سیما:« فعلا خبری از برنامه نود نخواهد بود!»

عادل فردوسی پور صبح امروز با حضور در ورزشگاه درفشی فر مقابل یاران علی کریمی قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صبح امروز یکی دیگر از دیدارهای دوستانه فوتبال به مناسبت درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد که طی آن عادل فردوسی پور به یکی دو سوال خبرنگاران نیز پاسخ داد. عادل این روزها بار دیگر نقل محافل ورزشی و رسانه های اینترنتی شده چرا که روز گذشته جایزه‌ای را برای شبکه ورزش که با رای مردم داده شده بود کسب کرد.

قرار بود این مراسم از شبکه ورزش به صورت زنده پخش شود که به یکباره از کنداکتور شبکه حذف شد و شایعه شده بود یکی از دلایل آن حضور عادل روی استیج این برنامه است.

مجتبی علوی، دبیر جشنواره این ادعا را تأیید نمی‌کند. او در گفت و گو با همشهری می‌گوید: «اینکه دوستان نمی‌خواستند فردوسی‌پور جایزه بگیرد، احتمالا درست باشد، ولی انصافا کسی به من نگفت باید اسمش را خط بزنی. حتی برای یکی از مدیران تلویزیون توضیح دادم که خوب نیست اسم فردوسی‌پور حذف شود، تبعاتش برای خود شما هم بد خواهد بود. ایشان هم پذیرفتند و گفتند ما هم چنین درخواستی نداریم. اما در عمل کار‌ها طوری پیش رفت که به‌نظر می‌رسید تمایلی به پخش برنامه ندارند. وقتی قرار است برنامه‌ای روی آنتن برود، از چند ساعت قبل گروه فنی صداوسیما باید آنجا مستقر شود، اما این اتفاق خیلی دیر افتاد و در عمل هم گفتند به‌دلیل مشکلات فنی نمی‌توانند پخش کنند. حتی برای پخش ضبط‌شده برنامه هم، دیگر پیگیری نکردند.»

گفتنی است جمعه ظهر نیز بخشی هایی از این مراسم از برنامه ورزش و مردم پخش شد که در آن کلیپ دو دقیقه ای نه خبری از فردوسی پور بود و نه خبری از اهدای جوایز. حتی بخش هایی از مراسم یادبود انصاریان که با صدای عادل ادیت شده بود نیز در برنامه ورزش و مردم با پخش موزیک به بینندگان نشان داده شد.

بیشتر بخوانید:
عادل فردوسی‌پور: با هیچ شبکه آن‌ور آبی مذاکره نمی‌کنم
فردوسی پور به قطر سفر کرد
احتمال گزارشگری عادل فردوسی‌پور برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا چقدر است؟

انتهای پیام/