فرصت سوزی بادرانی‌ها در روز درخشش پورحمیدی / حمل توپ با دست پنالتی نبود!؟

    تیم فوتبال بادران تهران در هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به تساوی بدون گل رضایت داد.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  دو تیم فوتبال بادران تهران و استقلال خوزستان در هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر هم صف آرایی کردند.
    بادرانی‌ها که در دیدار امروز با ترکیب متفاوت تر از نیم فصل اول به میدان رفته بودند از همان دقایق ابتدایی، بازی را خوب شروع کرده و با حفظ توپ بدنبال روزنه نفوذ به سمت دروازه استقلالی ها بودند. نارنجی پوشان پایتخت در این امر موفق بودند و در نیمه با نفوذ خود به محوطه جریمه حریف دو موقعیت مسلم گلزنی را توسط حمید کاظمی و ایمان غلامی ایجاد کردند.
    ابتدا حمید کاظمی روی نفوذ و پاس داوود رجبی مدافع چپ بادران صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه سنگین وی با واکنش فوق العاده حسن پورحمیدی رو به رو شد و این دروازه بان اجازه فروپاشی دروازه خود را به آقای گل لیگ یک نداد.
    در ادامه ایمان غلامی دیگر مهاجم زهردار بادرانی ها نیز موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلالی ها ایجاد کرد اما اینبار نیز پورحمیدی مانع گلزنی مهاجمان بادران شد تا تبدیل به بهترین بازیکن زمین در نیمه اول شود.
    در نیمه دوم نیز بادرانی ها بازی را هجومی آغاز کردند و موقعیت هایی را روی دروازه حریف خوزستانی خود ایجاد کردند اما بخت و شانس با نارنجی پوشان پایتخت نبود و البته پورحمیدی نیز با واکنش های عالی خود مانع گلزنی بادرانی ها شد.
    در سوی مقابل هر چقدر که به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم به نظر می رسید استقلالی ها به تساوی مقابل تیم قدرتمند بادران راضی هستند و همین موضوع سبب شد این تیم بازی بسته ای زا مقابل حریف قدر خود ارائه دهد.
    در دقایق پایانی بازی در شرایطی که همگان منتظر سود داور به منزله پایان بازی بودند سانتر از جناحین بازیکن بادران با کنترل دست و حمل توپ با دست توسط مدافع استقلال خوزستان همراه شد که در تعجب همگان داور باتجربه و لیگ برتری این دیدار صحنه رخ داده خطای پنالتی تشخیص نداد تا بادران که در نیم فصل اول به شدت از اشتباهات داوری متضرر شده بود همین ابتدای نیم فصل دوم بار دیگر با این اشتباهات متضرر گردد.

    بیشتر بخوانید:
    باشگاه بادران: درصورت تداوم اشتباهات مشکوک داوری، از لیگ کنارمی کشیم!
    مالک بادران: نجیب بودن‌مان واقعا به ضررمان تمام شده است
    کاظمی: برای صعود به لیگ برتر به تیم بادران ملحق شدم

    انتهای پیام /