پاسور خوش فکر ایرانی با چهره ای متفاوت در لیگ چین

سعید معروف با چهره و البته شماره ای متفاوت بعد از حدود 14 ماه دوری، در لیگ چین به میدان رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، برگزاری لیگ والیبال چین در یک سال اخیر برای علاقه مندان والیبال در ایران هم به یک مساله تبدیل شده بود. این رقابت ها بعد از مدت ها انتظار از امروز به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو آغاز شد؛ جایی که ۱۳ تیم در مرحله مقدماتی، در دو گروه الف (هفت تیم) و ب (شش تیم) با هم رقابت می‌کنند و از هر گروه، چهار تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.

تیم بایک موتور پکن که سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ چین امروز به مصاف هوبی رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد. یاران معروف در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ حریف خود را شکست دادند. پاسور خوش فکر والیبال ایران هم در این مسابقه چهار پوئن شامل سه امتیاز حمله و یک سرویس به دست آورد.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از سال ۲۰۲۰ عضو تیم بایک موتور پکن شد و پس از حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا (۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه ۹۸) به این باشگاه ملحق شد. او مدتی در تمرینات این تیم شرکت کرد و با گسترش و شیوع کرونا و تعطیلی لیگ‌های ورزشی چین در سال گذشته، راهی آمریکا شد.

ستاره ایرانی تیم والیبال بایک موتور، ۱۵ آذرماه دوباره به پکن بازگشت و از اول دی ماه نیز پس از پایان دوران قرنطینه، تمرینات خود را با این تیم چینی آغاز کرد تا اینکه بالاخره امروز طلسم حدودا 14 ماهه و 428 روزه عدم حضورش در مسابقات والیبال شکسته شد.

بیشتر بخوانید:

حذف شیما صفایی از تنیس روی میز انتخابی المپیک
لیگ بسکتبال انگلیس| منچستر با حضور یار ایرانی‌اش بازنده میدان شد
تیم ملی بسکتبال جوانان از سد مشهدی ها گذشت
تاریخ برگزاری دیدار فینال لیگ برتر والیبال مشخص شد
صعود دو پله‌ای یاران حدادی با درخشش ستارگانش

انتهای پیام/ ک