شایعه در شهر؛ اشکان دژاگه با شجاعی به استقلال می آید؟

پس از این که اشکان دژاگه از تراکتور جدا شد، استقلال رسما برای جذب دژاگه اقدام کرد و حالا خبرهای زیادی در مورد شروط دژاگه برای استقلال در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گویا در این بین مسعود شجاعی و اشکان دژاگه تصمیم گرفته اند پس از جدایی از تراکتور با هم در یک تیم بازی کنند و شنیده می شود دلیل طولانی شدن مذاکره فقط بحث دستمزد دلاری اشکان نیست و استقلال اگر می خواهد دژاگه را جذب کند باید مسعود شجاعی را هم به جمع بازیکنانش اضافه کند.

اما استقلال هم به این راحتی نمی تواند خواسته مسعود و اشکان را اجرایی کند چرا که علاوه بر قضیه مالی، آبی ها باید برای جذب همرمان دو بازیکن جدید، لیست بازیکنان شان را هم خلوت کنند و احتمالا باید قید امین قاسمی نژاد را هم بزنند تا بتواند این دو بازیکن را جذب کنند.

در تبریز هم شایعه شده اشکان دژآگه و مسعود شجاعی با هم به یک تیم می روند. یکی از بازیکنان استقلال هم در گفتگو با خبرنگاران ادعا کرد امروز از زبان استقلالی ها شنیده احتمالا این باشگاه شجاعی و اشکان را با هم به خدمت می گیرد اما هواداران تراکتور همچنان در تلاش هستند باشگاه را از فسخ قرارداد این دو بازیکن منصرف کنند.

بیشتر بخوانید:
حضور هافبک سپاهان در استقلال منتفی شد
رحمتی، مخالف پیوستن قاسمی‌نژاد به استقلال!
تراکتور هم مشتری مدافع استقلال شد؛ معاوضه بزرگ نیم فصل انجام می‌شود؟

انتهای پیام/