قاسمی نژاد: به خاطر استقلال 25 روز صبر کردم، بازهم منتظر می مانم!

امین قاسمی نژاد بازیکن تیم فوتبال پدیده امروز در باشگاه استقلال حاضر تا با این تیم قرارداد ببندد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امین قاسمی نژاد در باره حضور در باشگاه استقلال گفت: با اعضای هیات مدیره استقلال جلسه خوبی داشتم. از آقای خلیل زاده، عبدیان، مددی، حجت نظری، آصفی و نامداری تشکر می کنم و آنها به من خیلی محبت داشتند. امیدوارم هرچه زودتر انتقال من به استقلال نهایی شود.

او ادامه داد: من به خاطر استقلال 25 روز صبر کردم و حاضرم برای پوشیدن پیراهن این تیم خیلی بیشتر صبر کنم. امیدوارم کارهای من انجام شود تا بتوانم پیراهن استقلال را برتن کنم.

مهاجم مورد نظر استقلال در مورد اینکه تیم های دیگری هستند که پول بیشتری می دهند هم گفت: به خاطر استقلال از خیلی چیزها گذشتم و دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم چون استقلال آنقدر باشگاه بزرگی است که به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می کنم.

قاسمی نژاد در مورد اینکه فرهاد مجیدی در مصاحبه ای رسما نسبت به جذب او صحبت کرده است هم گفت: خوشحالم آقای فرهاد مجیدی که یکی از اسطوره های استقلال است نظر مثبتی در مورد من دارد. مطمئنم با حضور آقا فرهاد و بازیکنان خوبی که استقلال دارد می توانیم کارهای بزرگی در این تیم انجام بدهیم.

مهاجم استقلال در پایان گفت: من 2 سال برای باشگاه شهرخودرو زحمت کشیدم. مهدی رحمتی هرکاری می توانست برای من انجام داد و حالا باید آقای حمیداوی و خلیل زاده با هم به توافق برسند که امیدوارم تا فردا این اتفاق رخ بدهد .

بیشتر بخوانید:
مهدی رحمتی رضایت داد، امین قاسمی نژاد به زودی استقلالی خواهد شد
رضایتنامه قاسمی نژاد ۱.۵ میلیارد
شرط جدید شهر خودرو برای استقلال؛ یک مدافع بدهید، امین قاسمی نژاد را بگیرد

انتهای پیام/