قرارداد فرشاد فرجی با پرسپولیس مشکلی ندارد

برخی خبرها در فضای مجازی و همین طور برخی سایت های خبری منتشر شده مبنی بر این که برگه های فسخ امین قاسمی نژاد و فرشاد فرجی فاقد امضا و مهر لازم برای ثبت قرارداد است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، برخی خبرها در فضای مجازی و همین طور برخی سایت های خبری منتشر شده مبنی بر این که برگه های فسخ امین قاسمی نژاد و فرشاد فرجی فاقد امضا و مهر لازم برای ثبت قرارداد بوده و به همین دلیل انتقال آنها به استقلال و پرسپولیس در حال حاضر و با مدارک موجود امکان پذیر نیست!

این ادعا شاید در مورد امین قاسمی نژاد که هنوز از باشگاه مشهدی رضایت نامه ای دریافت نکرده درست باشد، اما در مورد فرشاد فرجی صدق نمی کند چرا که فسخ قرارداد فرشاد فرجی با باشگاه شهر خودرو در هیآت فوتبال خراسان به امضا رسیده و ثبت شده و بر اساس همین فسخ قرارداد، فرشاد فرجی به باشگاه پرسپولیس پیوسته است.

فرجی قرار بود روز شنبه هفته جاری راهی باشگاه شود اما استعلام باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برای فسخ قرارداد فرجی پروسه جذب این بازیکن را طولانی کرد و در نهایت فرجی روز قبل با برگه فسخ قرارداد راهی باشگاه شد و قرارداد جدیدی با باشگاه پرسپولیس امضا کرد. از این رو طبق روالی که باید قانوی طی شود، قرارد فرجی با پرسپولیس مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید:
نظری:انتقال قاسمی‌نژاد با اعداد فعلی مقدور نیست اطلاعی از نحوه قرارداد پرسپولیس با فرجی…
مذاکرات پرسپولیس با فرجی ادامه دارد
نقل و انتقالات پرسپولیس| فرشاد فرجی رضایتنامه گرفت و فردا به تهران می آید

انتهای پیام/