فدراسیون فوتبال ایران چقدر شانس برای پس‌گرفتن میزبانی را دارد؟

میزبانی تمامی رقابت های باشگاهی و ملی در تقابل های بین المللی از ایرانی ها گرفته شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  استقلال طبق برنامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا تدوین کرد باید از ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عربستان برود و رخ در رخ ۳ رقیب دیگر خود قرار بگیرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیراً در اقدامی بحث‌برانگیز میزبانی هیچ‌یک از گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا را به تیم‌های ایرانی نداد که استقلال هم از این قاعده مستثنی نبود و نتوانست از همگروه‌های خود میزبانی کند. اوج فاجعه آنجا است که کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی ۳ گروه را به کشور عربستان اهدا کرد تا نماینده‌های فوتبال این کشور با آسودگی خیال بیشتر مقابل رقبای آسیایی خود قرار بگیرند. 

فدراسیون فوتبال اما در اولین اقدام به جای نامه نگاری و تلاش دیپلماسی، وارد فاز « کی بود کی بود من نبودم!» شد و عیزیزی خادم اعلام کرد ضعف مدیریت دوره قبل باعث شد که میزبانی را از دست بدهیم! این در حالی است که حیدر بهاروند که از دوره قبل در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشت همچنان در کابینه ی عزیزی خادم حضور دارد پس حداقل او نمی تواند قصوری را متوجه مدیران قبلی کند!

ضمن اینکه فدراسیون فوتبال باید تلاش کند تا رضایت رقبایش را جلب کند تا نامه نگاری مشترکی بزنند برای جلوگیری از میزبانی بحرین برای دور برگشت این رقابت ها. فدراسیون فوتبال عراق خیلی زود نسبت به این بی عدالتی واکنش نشان داد و نامه اعتراضی خود را نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. فدراسیون فوتبال ایران اما چنین کاری را نکرد و در عوض سعی کرد صحبت های ناسیونالیستی در قالب پوپولیستی را مطرح کند!

باید دید متحد شدن سایر کشورها علیه میزبانی بحرین آیا کارساز خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید :
دلیل مسدود شدن حساب فدراسیون فوتبال مشخص شد
نشست مطبوعاتی رئیس فدراسیون فوتبال لغو شد
نوازی: از داوران و فدراسیون فوتبال گلایه داریم

انتهای پیام/