جلسه هیات مدیره پرسپولیس برای تعیین سقف قراردادها

در پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم پرسپولیس به پایان خواهد رسید و این احتمال وجود دارد که اگر باشگاه نتواند این بازیکنان را از نظر مالی تامین کند، آن ها برای دریافت مبالغ بالاتر راهی تیم های دیگر شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اتفاقی که در ابتدای فصل رخ داد و بازیکنانی چون مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور از پرسپولیس جدا شدند. حالا در شرایطی که هنوز تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده نفراتی چون امید عالیشاه، احمد نوراللهی، وحید امیری و سیدجلال می توانند با پایان قراردادشان تصمیم به جدایی بگیرند. کما اینکه طی چند ساعت اخیر برخی رسانه ها از جدایی احتمالی احمد نوراللهی خبر داده اند.

در این ارتباط خبرهای دریافتی حاکی از آن است که جعفر سمیعی در گفتگویی که این اواخر با برخی بازیکنان داشته به آن ها اعلام کرده رقم مورد نظر خود را به باشگاه اعلام کنند و قرار است جعفر سمیعی بعد از گرفتن پیشنهاد مالی بازیکنان به صورت کتبی در جلسه هیات مدیره موصوع افزایش رقم قراردادها را مطرح کند. هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در آینده در مورد رقم قراردادها جلسه ای را برگزار کند.

بیشتر بخوانید:
شماره فرجی در پرسپولیس مشخص شد
شماره فرجی در پرسپولیس مشخص شد
آغاز تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس از ابتدای سال ۱۴۰۰

انتهای پیام/