27 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند/ تاریخ اردو تغییر می‌کند؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 27 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرونده لیگ برتر والیبال با قهرمانی تیم فولاد سیرجان بسته شد و حالا همه نگاه‌ها به تیم ملی است. در همین راستا ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 27 بازیکن را برای حضور در اردوی نخست تیم ملی اعلام کرد.

طبق اعلام قبلی قرار بود که نخستی اردوی تیم ملی روز هفتم فروردین ماه آغاز شود، اما امکان دارد با هماهنگی‌هایی که صورت خواهد گرفت این تاریخ جابجا شود، چراکه گفته می‌شود از بین 27 بازیکن مدنظر آلکنو حدود 9 بازیکن به دلیل لژیونر بودن و آسیب‌های جزئی نمی‌توانند در اردوی نخست حاضر باشند. همچنین حدود 9 بازیکن هم در فینال بازی کردند و به دلیل خستگی نیاز به زمان دارند تا ریکاوری کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در اختیار امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی قرار دارد و احتمالاً با مشخص شدن تاریخ دقیق شروع اردوها، اسامی آنها هم رسانه‌ای می‌شود.

فدراسیون جهانی والیبال اخیراً اعلام کرد که شهر ریمینی ایتالیا میزبان لیگ ملت‌های والیبال زنان و مردان سال 2021 خواهد بود. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز می‌شود و تا دوم تیرماه ادامه خواهد که به مدت 27 روز است. مسابقات مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها برای مردان، پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران سرانجام در کشور چین آفتابی شد!
داوران و ناظران دیدار دوم فینال لیگ برتر والیبال
زمان و شرایط سنی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی ایران

انتهای پیام/