قاسمی‌نژاد برای استقلالی شدن یک قدم دیگر نیاز دارد

امین قاسمی‌نژاد ساعاتی قبل شخصا به دفتر حمیداوی رفت وتفاهمنامه امضا کرد که این تفاهم‌نامه در قالب رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد با باشگاه استقلال است، توسط طرفین امضاء شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امین قاسمی‌نژاد ساعاتی قبل شخصا به دفتر حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو رفت و با حضور وی و همچنین علی دریاییان، معاون حقوق باشگاه شهرخودرو که وکیل شخصی حمیداوی هم هست، این تفاهم‌نامه که در قالب رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد با باشگاه استقلال است، توسط طرفین امضاء شد تا خیال هواداران، هیئت مدیره و باشگاه استقلال از بابت مشکل رضایت‌نامه و همچنین تعیین مالکیت باشگاه شهرخودرو راحت شود.

امین قاسمی‌نژاد ۲۷ روز است که منتظر نهایی شدن قراردادش با باشگاه استقلال است و پس از آنکه دیروز به محل این باشگاه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره رفت، با توجه به معلوم نبودن وضعیت مالکیت باشگاه شهرخودرو که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده بود، پس از خوش و بش با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، باشگاه استقلال را ترک کرد تا امروز جدایی‌اش از جمع مشهدی‌ها را نهایی کند.

مبلغ رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد را هیئت مدیره باشگاه استقلال آماده کرده و با توجه به اینکه تنها دو روز به پایان مهلت نقل و انتقالات باقی مانده، این بازیکن فقط منتظر تماس مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال است تا به محل این باشگاه برود و قراردادش را نهایی کند.

بیشتر بخوانید:
رقم سنگین درخواستی قاسمی نژاد از استقلال لو رفت
مهدی رحمتی رضایت داد، امین قاسمی نژاد به زودی استقلالی خواهد شد
رضایتنامه قاسمی نژاد ۱.۵ میلیارد

انتهای پیام/