مربی نساجی: از تمام پتانسیلی که در این زمینه داریم استفاده می‌کنیم

مربی نساجی گفت: چاره‌‌ای جز برد نداریم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با سایپا با بیان اینکه شرایط تمرینی خوبی داشتیم و همه چیز بر وفق مراد بود، اظهار کرد: برای نبرد در بازی فردا آماده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ریکاوری لازم را انجام دادید، افزود: برنامه‌های اصلی ما بر مبنای ریکاوری و نکات تاکتیکی بود، شرایط آمادگی برای هر دو تیم یکسان است، طبق برنامه‌های مدنظر کادر فنی برای بازی فردا آماده‌ایم.

مربی نساجی مازندران در خصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: از تمام پتانسیلی که در این زمینه داریم استفاده می‌کنیم. رقابت با تیم‌های متمول در این زمینه سخت است. تمام سعی و تلاش ممکن را کادر فنی و باشگاه انجام می‌دهند تا بتوانیم بهترین گزینه‌های مورد نیاز را جذب کنیم.

صداقت در پاسخ به این سوال که چقدر امید به شکست سایپا دارید، خاطرنشان کرد: چاره‌‌ای جز برد نداریم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. بعد از نیم‌فصل بازی کردن همه تیم‌ها شناخت کافی به هم دارند.

وی در خصوص به‌کارگیری جوانان بیان کرد: قانون خاصی نمی‌توانیم بگذاریم که حتماً از بازیکنان جوان و باکیفیت‌مان استفاده می‌کنیم، از بازیکنی که به‌درد هر بازی بخورد و کیفیت لازم را برای آن بازی داشته باشد، مهم این است بازیکن دیدگاه‌های تاکتیکی سرمربی را بتواند اجرا کند.

مربی نساجی مازندران در پایان گفت: خوشحالیم که هفته قبل به همت و غیرت بازیکنان، پشتیبانی خوب باشگاه و انرژی مثبت هواداران توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. امیدواریم فردا هم روز خوبی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید:
مربی نساجی: نیاز به برد داشتیم/ باید ترکیب را می‌شناختیم
نتیجه و خلاصه بازی نساجی مازندران و سایپا + فیلم
ترکیب تیم های نساجی مازندران و سایپا در جام حذفی فوتبال ایران

انتهای پیام/