لطیفی: چوکا را به سطحی می رسانیم که در شان مردم تالش باشد

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش گفت: امیدوارم تیم چوکا را به آن سطحی برسانیم که در شان و لیاقت مردم فهیم، خونگرم و هواداران متعصب تالش بوده تا از ما نیز راضی باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی لطیفی پس از دیدار برابر خیبر خرم آباد در خصوص بازی و چه زمانی تمرینات این تیم تعطیل و مجددا شروع خواهد شد اظهار داشت: با توجه به اینکه ابتدا بایستی محل اردوی تدارکاتی مان مشخص شود که به احتمال فراوان در همین تالش برگزار خواهد شد از دوم یا سوم تا دوازدهم فروردین این اردو را برپا خواهیم کرد.

لطیفی ادامه داد: پس از اتمام این اردو تدارکاتی، 6 روز باقی مانده تا بازی ملوان روال طبیعی و عادی تمرینات مان را دنبال و می رویم تا در سال 1400 شگفتی ساز لیگ یک شویم.

سرمربی چوکای تالش افزود: امیدوارم تیم چوکا را به آن سطحی برسانیم که در شان و لیاقت مردم فهیم، خونگرم و هواداران متعصب تالش بوده تا از ما نیز راضی باشند.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکن دیگری را جذب خواهند کرد گفت: خوشبختانه توانستیم در نقل و انتقالات نیم فصل 5 بازیکن بسیار تاثیرگذار را جذب کنیم. جا دارد از مدیرعامل و قائم مقام باششگاه تشکر می کنم که برای جذب این بازیکنان سنگ تمام گذاشتند. 

لطیفی در خصوص این 5 بازیکن بیان داشت: یکی از این 5 بازیکن حسین پاپی است که با وجود 36 سال سن امروز بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت. از لحاظ اخلاقی نیز الگوی بسیاری از فوتبالیست ها است. امثال وی می تواند از همه لحاظ الگوی بسیاری خوبی برای سایر فوتبالیست ها باشد.

سرمربی چوکا اضافه کرد: آیدین قویدل نیز به باور من بایستی تا الان یکی از دروازه بانان تیم ملی می شد. من او را چند سالی است که می شناسم و اگر انتخاب های بهتری داشت می توانست به تیم ملی نیز راه یابد.

ایشان ادامه داد: همانطور که گفتم پرهام جوادی می تواند به تیم ملی دعوت شود امیرررضا میرزایی نیز می تواند یکی از ارکان اصلی تیم ملی کشورمان باشد. لطیفی تصریح کرد: قرار است چند بازیکن دیگر را جذب کنیم قاعدتا چند خروجی خواهیم داشت با اینکه دوست نداریم کسی از لیست ما خارج شود ولی به هر حال محدودیت هایی وجود دارد که امیدواریم چند بازیکن را نیز جذب کنیم.

بیشتر بخوانید:
لطیفی: از استقلال با من تماس گرفتند/ اول باید با فکری صحبت کنم
علی لطیفی: هر مربی حداقل نیم‌فصل زمان برای پیاده‌سازی تفکراتش نیاز دارد
لطیفی: بازی زیبا و پرتحرکی را شاهد بودیم

انتهای پیام/