شهبا: نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان گفت: ما شناخت و آنالیز خوبی از تیم پارس جنوبی داشتیم و بدنبال آن چیزی که در این بازی بودیم توانستیم به آن برسیم

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهرسیرجان پس از بازی و برد تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: شرایط تیم ما طوری رقم خورده بود که بازیکنان از لحاظ روحی شرایط مناسبی را نداشتند و از طرفی ۸ الی ۹ بازیکن ما با مصدومیت روبرو شده بود. ما نیاز به این برد داشتیم که امروز قسمت شد تا این برد را بدست بیاوریم.

شهبا ادامه داد: بازیکنانم برای کسب این برد هم قسم شده بودند و امروز در بازی نیز با تمام وجود تلاش کردند و دنبال این بودند که هر طور شده امروز با دست پر و حداکثر امتیاز به سیرجان بازگردند.

سرمربی آرمان گهر افزود: خدا را شکر امروز توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم که این سه امتیاز را به مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره شرکت و خصوصا به مدیرعامل جوان باشگاه که در این مدت فشارات زیادی را تحمل کرد تقدیم می کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کرد امروز در بازی مقابل پارس جنوبی پبروز شوند گفت: ما شناخت و آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و بدنبال آن هدفی که در این بازی بودیم توانستیم به آن هدف برسیم. بازیکنانم خوب دفاع کرده و بازی منطقی ارائه دادند و در نهایت نیز به سه امتیاز رسیدیم اینکه بگوییم مطمئن بودیم سه امتیاز را بگیریم طبیعتا نه اینطور نبود ولی به این موضوع باور داشتیم که با امتیاز به سیرجان بازمی گردیم.

شهبا اضافه کرد: قطعا تیم ما تیمی خیلی خوبی است از بازیکنان باکیفیت بهره می برد و جایگاه ما اینجای جدول نیست ما در ۵ بازی اخیرمان در دقیقه ۹۰ گل دریافت کرده و همین موضوع سبب شده یا بازی به تساوی کشیده شود یا نتیجه بازی را واگذار کنیم که برخی از این گل ها نیز بر اثز اشتباهات داوری به ثمر رسیده است. از طرفی مصدومیتی که گریبانگیر بازیکنان مان شد سبب گردید تا جایگاه ما در جدول اینجا باشد ولی مطمئنا در تیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن داریم.

سرمربی آرمان گهر در خصوص عملکرد تیم داوری نیز بیان داشت: مثل بازی های گذشته خوب بود در هر صورت نمی توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم شاید خیلی جاها می توانست به نفع ما سوت بزند ولی با این حال اشتباهات داوری جزو بازی فوتبال است. در مجموع امروز داور قضاوت خوبی داشت.

انتهای پیام/