باشگاه پدیده: آقای عبدیان چرا کم کاری خودتان را گردن ما می اندازید

جدایی قاسمی نژاد به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار ما یک اتفاق بد بود ولی وقتی قرار بر جدایی او شد باید تصمیم گیری می کردیم که باشگاه پدیده از این جدایی بیش از این متضرر نشوند و این حق قانونی ما بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  جواد وطنخواه با اشاره به رضایت باشگاه پدیده مبنی بر جدایی امین قاسمی نژاد اظهار کرد: از دو هفته پیش که این موضوع علنی شد با سید مهدی رحمتی مذاکره کردیم و هر چند او با جدایی بازیکنش مخالف بود اما در نهایت با توجه به شرایطی که ایجاد شده بود و شخص قاسمی نژاد نیز تمایلش برا جدایی از پدیده را اعلام کرده بود ، رحمتی نیز با این جدایی موافقت کرد. اگر رحمتی موافق این جدایی نبود قاسمی نژاد در آبادان باید برای پدیده بازی می کرد نه اینکه در تهران در باشگاه استقلال رفت و آمد کند.

وی ادامه داد: جدایی قاسمی نژاد به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار ما یک اتفاق بد بود ولی وقتی قرار بر جدایی او شد باید تصمیم گیری می کردیم که باشگاه پدیده از این جدایی بیش از این متضرر نشوند و این حق قانونی ما بود. موضوع این انتقال اصلا پیچیده نبود بلکه خود استقلالی ها آن را پیچیده کردند. تعجب می کنم که برخی از مدیران باشگاه استقلال چرا کم کاری خود را برای این انتقال می خواهند بر دوش باشگاه پدیده بیاندازند تا شاید خودشان را از فشار هواداران استقلال دور کنند.

وی در پایان گفت: کاش این مسایل را هم به هواداران استقلال بگویید که باشگاه پدیده حاضر شد از مبلغ رضایتنامه کم کند و به خاطر حضور این تیم در آسیا با باشگاه استقلال راه بیاید و به جای پول نقد چک چند ماهه دریافت کند. اینکه بخواهید کم کاری خودتان را در قبال انتقال یک بازیکن که با پدیده به صورت قانونی قرار داد دارد به گردن افراد دیگر بیاندازید، اصلا و‌ابدا درست نیست و خودتان در قبال باشگاه استقلال و هوادارانتان مسئول هستید و اگر این بازیکن برایتان این قدر مهم بوده است باید چک معتبر ارایه می دادید تا انتقال صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:
سرمربی پدیده خراسان از دسترس خارج شد
باشگاه پدیده:باشگاه استقلال قاسمی نژاد را مجانی می‌خواهد؟
مخالفت پدیده مانع از رونمایی خرید جدید آبی‌ها

انتهای پیام /