علی دایی در لیورپول!

علی دایی آقای گل فوتبال جهان به احتمال فراوان فعالیت مربیگری خود را در لیورپول آغاز می کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی دایی در مصاحبه اختصاصی با هفته نامه کیکر از اینکه رونالدو به رکورد او خواهد رسید، احساس غرور می کند.

این اتفاق می تواند به زودی و در بازی های مقدماتی جام جهانی قطر که در اواخر مارس برگزار می شود رخ بدهد. تیم ملی پرتغال دو بازی ساده برابر آذربایجان و لوکزامبورگ دارد و بهترین فرصت است تا رونالدو که اکنون در 170 بازی ملی زننده 102 گل بوده، خود را به رکورد دایی برساند.رکورد تاریخی علی دایی در 13 سال حضور او در تیم ملی ایران بین سال های 1993 تا 2006 به ثبت رسید.

دایی در مصاحبه با کیکر(نسخه کامل دوشنبه منتشر خواهد شد) و در مورد احتمال شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو گفت:« هیچکس شایسته تر از رونالدو برای رسیدن به رکورد من نیست. او بدون شک بهترین فوتبالیست همه دوران هاست و معتقدم این رکورد، نتیجه کار و تلاش سخت او در طی این همه سال است. رکورد بهترین گلزن بازی های ملی بهترین پاداش برای مرارت ها و سختی های رونالدو در فوتبال خواهد بود.»

دایی کریم باقری و خداداد عزیزی بهترین های ایران

علی دایی همراه با کریم باقری و خداداد عزیزی اولین فوتبالیست های ایرانی بودند که توانستند بازی در بوندسلیگا را تجربه کنند.او بین سال های 1997 تا 2002 و با پیراهن آرمینیا بیلفلد، بایرن و هرتا در 107 بازی توانست 19 گل به ثمر برساند:« در آلمان بازیکن فوتبال بودم و در این کشور زندگی هم کرده ام. به عنوان یک جوان، هر روز چیزهای جدید یاد می گرفتم و کنجکاو به کشف چیزهای جدید بودم.»

اخیرا اخباری در مورد همکاری علی دایی با باشگاه اورتون منتشر شده است و اینکه او در این باشگاه شهر لیورپول و به واسطه مالک ایرانی اش فرهاد مشیری مشغول فعالیت خواهد شد.

دای می گوید که گفت و گوهای مستقیم و نهایی پس از اتمام پاندمی کرونا صورت خواهد گرفت.  او تجربه مربیگری در تیم های مختلف ایران را دارد و معتقد است شاید تجربه بعدی اش در اورتون باشد.

دایی 51 ساله سال ها پیش در جریان یک حادثه رانندگی به شدت آسیب دید و حتی شایعات مرگ او نیز منتشر شد. او که تحصیل کرده رشته متالوژی است فعالیت های غیر ورزشی نیز دارد و مالک یک کارخانه تولید پیراهن و لوازم ورزشی است که در نتیجه تحریم های ایران با مشکلاتی مواجه شده است.
دایی همچنین می گوید که در بیمه و در صنعت فولاد نیز به عنوان شریک فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:
استفاده از سبیل علی دایی برای آموزش ریاضی!
علی دایی پیشنهاد آلومینیوم را نپذیرفت
مومنی: علی دایی استقلالی است/ فرهاد مجیدی آمده که انتظارات هواداران برآورده شود

انتهای پیام/

منبع: ورزش 3