مددی: مجیدی انگیزه‌های فراوانی دارد/ دوست دارم با بازیکنانی مثل مسی و رونالدو کار کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: کار کردن در باشگاه با اصالت استقلال مایه مباهات است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: کرونا واقعا سال سختی را رقم زد آقایان علی انصاریان و مهرداد میناوند را از میان فوتبالی‌ها برد که امیدوارم روح این دو عزیز و هموطنانی که پارسال درگذشتند قرین رحمت باشد و برای خانواده آنها آرزوی صبر دارم. خدمت به باشگاه بزرگ و مردمی‌ای همچون استقلال مایه مباهات است. شرایط استقلال به حالت مطلوب رسیده است و باثبات و پایدار است. امیدوارم که شرایط استقلال با سختکوشی و تلاش بیشتر همیشه عالی و پایدار بماند تا کام هواداران شاد شود و همواره شاد باقی بماند. واقعا از اینکه به هواداران خدمت می‌کنم و در خدمت تیم با ریشه و با اصالت استقلال هستم، جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: به هر حال یک مدیرعامل مورد انتقاد قرار می‌گیرد و هوادار در هر صورت حق دارد که انتقاد کند. ما همیشه باید فضای نقد را باز بگذاریم اما اجازه توهین به خودمان را ندهیم. من انتقاد را دوست دارم و از هواداران بسیار ممنونم که با کامنت‌های خود به من مشاوره می‌‌دهند. هیچکدام از بازیکنان استقلال من را اذیت نکرده‌اند و همه آن‌ها فرزندان من هستند. من اعتقاد دارم محمود فکری جزو افرادی است که در استقلال بسیار زحمت کشیده است؛ چه در قامت بازیکن که ایشان مدت زیادی بازوبند را در اختیار داشتند و چه در قامت مربی به باشگاه خدمت کرده ‌اند. همانطور که گفتم معتقدم روی بد فوتبال خودش را به فکری نشان داد و ایشان هم نتوانست نتایجی که مدنظر هواداران بود را کسب کند اما من از ایشان و زحمات کادرفنی‌اش تشکر و قدردانی می‌کنم. من تصورم این است آن چیزی که باعث می‌شود استقلال به نتایج و شرایط آرمانی و مطلوب برسد این است که همه زیر پرچم استقلال جمع شوند. این هم شامل پیشکسوتان و همه هواداران می‌شود. یک مقداری اگر گذشت داشته باشیم و با هم مقداری رابطه بهتری برقرار کنیم تمام این مسائل و حواشی از استقلال دور خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران افزود: من به این کادرفنی و بازیکنان ایمان دارم، اعتقاد دارم اگر بازیکنان خودشان باشند و تدابیر تاکتیکی سرمربی و کادرفنی محترم را پیاده کنند واقعا صعود از مرحله گروهی دور از دسترس نیست. آقای مجیدی انگیزه‌های بسیار فراوانی دارند و آمدند که با این تیم به افتخارات بسیار زیادی در هر سه جام برسند. من با برخی از مدیران چه در استقلال بودند و چه در این تیم نبودند، در تماس هستم و مشاوره می‌گیرم. از باب طنز می‌گویم دوست دارم با بازیکنانی مثل مسی و رونالدو کار کنیم ولی خب همه می‌دانند که آرزوی دست نیافتنی و محال است اما در لیگ داخلی بازیکنان ما هم اکنون از بهترین‌ها هستند و ما تیم کامل و منسجمی در اختیار داریم.

بیشتر بخوانید:
عید دیدنی های کاپیتان استقلال بدون ماسک!
استوری آرمان رمضانی و تکذیب هرگونه مصاحبه!
فریبا: استقلال شرایط قهرمانی را دارد
تعداد کرونایی های استقلال به ‌‏۵ نفر رسید
نادری: حسرت بزرگم نداشتن افتخار برای شاگردی پورحیدری است

انتهای پیام/