۲۴ ساعت تا انحلال یا عدم انحلال ماشین سازی

۲۴ ساعت تا انحلال یا عدم انحلال ماشین سازی باقی مانده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، خبر انحلال باشگاه ماشین سازی که قدیمی ترین تیم استان آذربایجان شرقی است طرفداران این تیم را نگران کرده است. قرار است طی امروز و فردا جلساتی در این باره برگزار و تکلیف نهایی این تیم مشخص شود. گفته می شود ماشین سازی فقط یک راه برای ماندن دارد. آن هم مربوط به رییس کارخانه ماشین سازی است. جایی که قرار است رئیس کارخانه مسئولیت این تیم را به عهده بگیرد و او آخرین امید مردم تبریز برای بقای کوتاه مدت ماشین سازی در لیگ برتر خواهد بود چرا که زنوزی دیگر قصد تیمداری ندارد.

امروز علاقه مندان به تیم ماشین سازی مقابل باشگاه جمع شدند و از مسئولان مربوطه خواستند تا پایان فصل ماشین سازی را در لیگ برتر نگه دارند و حداقل تا پایان فصل شاهد انحلال زودهنگام تیمشان نباشند و یک سهمیه تبریز در لیگ برتر به این راحتی ها از دست نرود. اگر ماشین سازی منحل شود معادلات کلی لیگ برتر و جدول لیگ برتر به هم می‌ریزد و کار برای سازمان لیگ و بقیه تیم ها هم شکل دیگری پیدا می کند.

بدترین قسمت داستان در خصوص کادر فنی و بازیکنان ماشین سازی است که در میانه راه یا باید بی تیم بمانند و یا اینکه راهی تیم‌های دیگر برای بازی کردن بشوند. گفته شده در نهایت فردا تکلیف ماشین سازی که از ابتدای فصل هم در بحران فرو رفته بود و دچار تغییرات متعدد مدیریتی، مربیگری و از نظر تغییرات بازیکنان شده بود مشخص خواهد شد. زنوزی که مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی است اعلام کرده فقط به پرداخت هزینه‌های تیم پرخرج و پرمهره تراکتور می‌پردازد و دیگر قصدی برای چرخاندن چرخ قدیمی ترین تیم تبریزی را ندارد.

بیشتر بخوانید:
مدیرعامل ماشین‌ سازی: از دید ما تیم در اختیار هیات فوتبال است
رضاوند:ماشین سازی از نظر روحی مشکل داشت/ در این 12 هفته خیلی اتفاقات رخ می‌دهد
مجیدی: ما در مقابل پیکان و در مقابل ماشین سازی تاکتیک های مختلف داشتیم
نتیجه و خلاصه بازی ماشین سازی 0 – 2 استقلال + فیلم

انتهای پیام/