دوستانه بین المللی| پیش بازی تیم های ملی ایران و سوریه

تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در چهارچوب بازی های دوستانه بین المللی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و سوریه فردا، سه شنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می شود. این بازی سومین بازی دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی است که وی به دنبال سومین برد متوالی‌اش است. اولین بازی تیم ملی در آغاز قرن جدید در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. ملی پوشان ایرانی در مسابقه ای تدارکاتی در حالی به مصاف سوریه خواهند رفت که برخی منتقدین از اسامی دعوت شده به تیم ملی ایرادهایی گرفتند اما اسکوچیچ در واکنش به این ایرادها مدعی شده که میخواهد به بازیکنانی که شانس بازی کمتری داشته اند میدان بدهد.

آشنایی با تیم ملی سوریه

 سوریه در آخرین رنکینگ فیفا در جایگاه 76 قرار گرفته است. این تیم چهار روز قبل در یک بازی تدارکاتی مقابل بحرین- یکی از حریفان تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی- قرار گرفت و 1-3 به این تیم باخت. این تیم در حالی راهی تهران شد که عمر السومه مهاجم سرشناسش را به دلیل مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نخواهد داشت.

نتیجه آخرین تقابل با سوریه

 تیم ملی در اولین بازی‌اش با مارک ویلموتس توانست با نتیجه 0-5 سوریه را شکست دهد. مهدی طارمی در آن بازی هت‌تریک کرد و جهانبخش و صیادمنش دو گل دیگر تیم ملی را زدند.

بیشتر بخوانید:
جلسه هماهنگی دیدار دوستانه برگزار شد/ لباس ایران و سوریه مشخص شد + عکس
نشست خبری برای بازی تیم های ملی ایران و سوریه در کار نیست!
حضور تیم ملی فوتبال ایران در هتل برای بازی با سوریه

انتهای پیام/