سنگ اندازی عربستانی ها در سفر اختصاصی استقلال

استقلال باید ایرلاینی را برای پرواز اختصاصی به عربستان انتخاب کرد که پیش تر از سوی خزانه داری آمریکا در لیست تحریم ها نگرفته باشد باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از دیروز خبری در فضای مجازی دست به دست می چرخد که عربستانی ها اعلام کرده اند استقلال نمی تواند با هر پروازی راهی این کشور شود. واقعیت این است که باشگاه استقلال در تلاش است با پرواز اختصاصی راهی این کشور شود و پیش تر کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران اطمینان خاطر داده بود که همه میزبانان طبق قوانین بین المللی شرایط پذیرایی از تیم های میهمان را رعایت خواهند کرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این مسئله نظارت خواهد کرد.

اما مسئله پرواز اختصاصی استقلال به عربستان و حاشیه هایی که ایجاد شده است از این قرار است که استقلال باید ایرلاینی را برای پرواز اختصاصی به عربستان انتخاب کرد که پیش تر از سوی خزانه داری آمریکا در لیست تحریم ها نگرفته باشد باشد. فدراسیون فوتبال عربستان این موضوع را یادآوری کرده است. متاسفانه در گذشته تحریم ها شامل حال برخی از ایرلاین های ایرانی هم شده است.

استقلال در اولین بازی پیش رو 14 فروردین در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان پیکان در استادیوم آزادی تهران خواهد بود. بعد از تنش های به وجود آمده میان ایران و عربستان و برگزاری بازی های تیم های دو کشور در کشور ثالث این برای اولین بار است که عربستانی ها از یک تیم ایرانی پذیرایی خواهند کرد و به نظر می رسد با این تصمیم بحران برگزاری بازی های تیم های باشگاهی دو کشور در کشور ثالث حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
قایدی منتظر جواب تست دوم کرونا
شفر: طرفداران استقلال همیشه اتفاقات این تیم را با من در جریان می‌گذارند
مظاهری با تست منفی در تمرینات استقلال حضور یافت
فریدونی: قصد جذب بازیکن پرسپولیسی نداشتیم، اما ۳ بازیکن از استقلال می‌خواستیم
رنکینگ جدید باشگاه های جهان| سقوط استقلال و پرسپولیس در جایگاه قبلی
بازگشت یکی از کرونایی های استقلال به تمرینات

انتهای پیام/