ساعد: AFC در واکنش به بی محلی پرسپولیس، عیسی را نقره داغ کرد!

وکیل سابق باشگاه پرسپولیس تهران گفت: پس از من، عیسی به باشگاه آمده بود و با خواسته کسر مبلغ قرارداد که شکوری با او در میان گذاشته بود، مواجه شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیر ساعد، وکیل سابق باشگاه پرسپولیس تهران اظهار داشت: وقتی کمیته انضباطی، خواستار ارائه دفاعیات تکمیلی شد وکیلی که برای این پرونده در نظر گرفته بودند هیچ پاسخی را ارسال نکرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به بی محلی پرسپولیس، عیسی را نقره داغ کرد! چه بسا در همان مرحله، با رایزنی و دفاع مناسب، به راحتی می‌شد جلوی محرومیت عیسی را گرفت. چرا گل محمدی درباره کوتاهی‌های فردی که با اصرار این مربی به عنوان وکیل پرونده معرفی شد و او اعلام کرده بود به طور حتم پرونده عیسی را به نتیجه مطلوب می‌رساند توضیح نمی‌دهد؟

وی ادامه داد: بعد از تأیید حکم محرومیت عیسی در کمیته استیناف، سمیعی و شکوری تصمیم گرفتند به استناد قرارداد، به دلیل محرومیت ۶ ماهه عیسی از مبلغ قراردادش کسر شود و متنی را به من دادند تا ضمن ارزیابی حقوقی آن، برای امضاء به عیسی بدهند تا از بخشی از مبلغ قراردادش انصراف بدهد. شبی که آخرین روز پنجره نقل و انتقال تابستانی بود تا حدود ساعت ۸ شب در باشگاه ماندم و سپس باشگاه را ترک کردم. پس از من، عیسی به باشگاه آمده بود و با خواسته کسر مبلغ قرارداد که شکوری با او در میان گذاشته بود، مواجه شد. عیسی می‌تواند شهادت دهد آیا من با او کلامی در زمینه کسر قرارداد صحبتی داشته ام یا خیر. امیدوارم خبرنگارانی که این خبر را منتشر کردند به قدری وارسته باشند که حالا اعلام کنند به خواسته چه کسی این خبر کذب منتشر شد!

بیشتر بخوانید:
شکوری: با اِلِمان‌های مربوط به پرسپولیس، یک طرح منحصربه‌فرد در فوتبال ایران آماده کردیم
احمد الجبوری: پتانسیل شکست دادن پرسپولیس را داریم
درخواست پرسپولیس از AFC برای هماهنگی تمرینات
گزارش تمرین پرسپولیس| بازگشت ملی پوشان در حضور مجتبی محرمی
چهار هتل برای اقامت پرسپولیس در گوا/ پرواز سرخپوشان با پرواز چارتر به هند

انتهای پیام/