ابوالقاسم پور: برخورد کادرفنی تیم ملی باید بین کی‌روش و اسکوچیچ باشد

کارشناس فوتبال گفت: اگر برای طارمی و دیگر بازیکنان حاشیه نسازیم، می‌توانند در تیم ملی هم موثر باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهنام ابوالقاسم پور، کارشناس فوتبال اظهار داشت: بازیکن اگر دلش با مربی نباشد، می‌تواند مربی را برکنار کند. برای نمونه می‌توان ویلموتس را مثال زد که بازیکنان تیم ملی علاقه‌ای به او نداشتند. البته قرارداد ننگینی با ویلموتس بسته شده بود که جزو اتفاقات بد سال بود. کسانی که این قرارداد را امضا کردند هیچ برخوردی با آنها نشد.

وی ادامه داد: جدا از حواشی، کی‌روش از نظر فنی به فوتبال ما کمک کرد. همبستگی لازم را در بازی سوریه دیدم و به صعود تیم ملی امیدوارم. به نظرم نوع برخورد کادرفنی تیم ملی باید بین کی‌روش و اسکوچیچ باشد. با توجه به فرهنگ ما، فکر می‌کنم کادرفنی اسکوچیچ موفق‌تر باشد. به نظرم بهترین لژیونر حال حاضر فوتبال ایران مهدی طارمی است. اگر برای طارمی و دیگر بازیکنان حاشیه نسازیم، می‌توانند در تیم ملی هم موثر باشند

کارشناس فوتبال افزود: علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال نباخت. 9 رأی او واقعی و بدون لابی بود. ما فوتبالی‌ها تصمیم گرفتیم بعد از تعطیلات نامه‌ای به مسئولین بالاتر از ریاست جمهوری بنویسیم تا اداره فوتبال را به پیشکسوتان فوتبال بدهند. پرسپولیس برای کسب قهرمانی شرایط بهتری نسبت به استقلال و سپاهان دارد. سپاهان رقیب جدی‌تری برای پرسپولیس است. سیدجلال حسینی بازیکن برتر سال 99 است و برای ما پیشکسوتان الگو شده!

ابوالقاسم پور ادامه داد: فوتبال وریا غفوری را دوست دارم. اگر مهدی قایدی حاشیه‌اش را کمتر کند، می‌تواند برای استقلال مفیدتر باشد. ان‌شاءالله که قایدی قدر خودش را بداند چون همیشه این شرایط را ندارد؛ به عنوان یک برادر این را به قایدی می‌گویم. بهترین بازیکنی که کنارش بازی کردم، علی کریمی بود. پژمان جمشیدی نقشه می‌کشید مهدوی‌کیا را مصدوم کند ولی زورش نمی‌رسید! پژمان جمشیدی نقش بازی نمی‌کند، شخصیت خودش همین است.

بیشتر بخوانید:
هاشمیان: فوتبال ایران همیشه مدیون علی دایی است/ امیدوارم بازیکنان تیم ملی سلامت بمانند
سقوط دو پله تیم ملی ایران در جدیدترین رنکینگ فیفا
مدیرروستا: برای اسکوچیچ هم پاداش برد لحاظ شده که فقط با تیم‌های ضعیف بازی می‌کنیم؟!
حساب ویژه سرمربی تیم ملی روی شجاع خلیل زاده
روزنامه سوریه‌: می‌توانستیم گل‌های بیشتری از ایران دریافت کنیم
مربی تیم ملی سوریه: انتظار چنین بازی از ایران را داشتیم

انتهای پیام/