آل کثیر: حکم بمبی را دارم که آماده انفجار است/ ترابی و بقیه بچه‌ها می‌سازند من و شهریار گل می‌زنیم

عیسی آل کثیر بعد از شادی گلی که در لیگ قهرمانان اسیا داشت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مدت 6 ماه از حضور در میادین محروم شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عیسی آل کثیر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: واقعاً شادی خیلی زیادی دارم و باور کنید از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجم. خیلی سختی کشیدم و روزهای تلخ و دشوار زیادی را سپری کردم اما تمام این مشکلات و سختی‌ها ذره‌ای از انگیزه‌ام را کم نساخت و اتفاقاً موجب شد خیلی بیشتر تلاش کنم و روزانه دو نوبت به شکل انفرادی و حتی زیر نظر مربی اختصاصی‌ام تمرین کنم و آمادگی‌ام را در بالاترین شکل ممکن نگه دارم.

وی افزود: هر بازیکنی که در پرسپولیس حضور دارد حتماً قابلیت‌های فنی زیادی دارد که در بزرگترین تیم ایران حضور یافته است و همه همبازیانم هم جزو بهترین‌های ایران هستند. من و بقیه فقط بازیکن تیم هستیم و باید خیلی خوب تمرین کنیم و تابع نظر کادر فنی باشیم اما اگر کادر فنی صلاح دید و ترابی را پشت سر من و مغانلو قراردارد ان‌شاءالله من و مغانلو گل می‌زنیم و بقیه هم می‌سازند و ما هم تلاش می‌کنیم تا گل بزنیم و اطمینان داشته باشید زهردارترین خط حمله ایران را در پرسپولیس می‌سازیم.گل بزنم شاید شادی ویژه‌ای برای هواداران داشتم و اصلاً شاید یک سورپرایز ویژه برای هواداران رو کنم.

بیشتر بخوانید:
ویسی: آل کثیر را با ۳۰ میلیون از شوش به پیکان آوردم
هیچ خطری عیسی آل کثیر را تهدید نمی‌کند
امیری: در پرسپولیس با مهدی طارمی و عیسی آل کثیر هماهنگ‌تر بودیم

انتهای پیام/