وریا غفوری تکلیفش را با فرهاد مجیدی روشن کرد

وریا غفوری با تصمیم فرهاد مجیدی در پست دفاع راست استقلال به میدان رفت و در طول دقایقی که در زمین بازی بود نه در حملات این تیم اثر چندانی نداشت و نه در بخش دفاعی باری از روی دوش هم تیمی هایش برداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احتمالا به همین دلیل هم بود که فرهاد مجیدی در دقیقه 83 ترجیح داد وریا غفوری را از زمین بازی تعویض کند و احمد موسوی را جانشین او کند، بازیکنی که اتفاقا در طول دقایق کوتاهی که در زمین بازی بود نمایش موثری داشت و یک سانتر او را فرشید اسماعیلی با ضربه سر از 2 قدمی دروازه به بیرون زد.

اما سوال اصلی این است که آیا وریا غفوری افت کرده است؟ شاید جواب این سوال را بتوان به این شکل داد که بازیکنی که به سن 33 سالگی رسیده نمی تواند 90 دقیقه هم در دفاع و هم حملات شرکت کند.

دقیقا به همین دلیل هم هست که معمولا مربی ها ترجیح می دهند از غفوری در پست وینگر راست استفاده کنند چون او دیگر این توان را ندارد که در زمین دوندگی زیاد و مداومی داشته باشد.

حالا شاید فرهاد مجیدی هم به این نتیجه رسیده باشد که وریا فقط می تواند در پست وینگر راست مفید باشد، نقطه ای از زمین که نیاز به دوندگی زیاد او نباشد. و این بازیکن بتوان از تجربه خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید:
ذوالفقارنسب: رأی من برای مدافع برتر سال وریا غفوری است
وریا غفوری؛ ناصر الجوهر استقلال
گزارش تمرین استقلال| گپ فکری با غفوری/ ادامه غیبت شجاعیان و قائدی

انتهای پیام/