وضعیت تیم های آسیایی ایران از دیدگاه ذوالفقارنسب


بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس و مربی فوتبال، درباره وضعیت 4 نماینده کشورمان برای حضور لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به بازیهایی که در هفته های گذشته از تیم های باشگاهی دیدیم، بسیار خوشبین هستم. علی رغم مشکلات عدیده، ساختار فنی و فیزیکی فوتبالیست های ما در مسابقات لیگ بسیار امیدوارکننده است.

پرسپولیس آماده ترین تیم ایران است

وی در تشریح وضعیت هر یک از نمایندگان کشورمان اظهار کرد: به اعتقاد من تیم پرسپولیس آمادگی خیلی خوبی دارد. کادر فنی این تیم بیش از 2 سال است که کار می کنند و شناخت بالایی نسبت به بازیکنان دارند. وحدت بسیار خوبی در این تیم ایجاد شده است و راهکارهای فنی این تیم جواب می دهد. من به این تیم خیلی خوشبین هستم.تیم استقلال در حال شکل گرفتن است و نابسامانی که درون تیم، روی نیمکت و بین هواداران بود، مقدار زیادی مرتفع شده است. با توجه به بازیکنان جوان خوبی که در این تیم حضور دارند، تصور می کنم استقلال این دوره از بازیها، استقلال منظم تر، با برنامه تر و امتیازبگیرتر باشد.

تراکتور شانس دارد در آسیا بازی های خوبی ارائه کند

وی در مورد تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: تراکتورسازی متأسفانه طی چند وقت اخیر بازیکنان بسیار خوبی که داشته، به درستی از آنها استفاده نشده و تغییرات متعددی در نیمکت این تیم بود؛ اما باز هم به اعتقاد من این شانس را دارد که حداقل بازیهای خوبی انجام دهد.فولاد خوزستان هم به نظرم تیم بسیار خوبی است و کادر فنی بسیار باهوش، توانمند و مبتکری دارد.

بیشتر بخوانید:
ذوالفقارنسب: رأی من برای مدافع برتر سال وریا غفوری است
ذوالفقارنسب: مربیان و بازیکنان کیفیت و هماهنگی لازم را نداشتند
انتقاد شدید ذوالفقارنسب از کامیابی نیا
انتهای پیام/