سایت هندی: شکست دادن پرسپولیس غیر ممکن است

سایت هندی نوشت: نوراللهی جادوگر ارتش سرخ است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در بخشی از گزارش سایت هندی آمده است: «گوا در حالی که نخستین حضورش در لیگ قهرمانان را آغاز می‌کند، در یک گروه نسبتاً دشوار قرار گرفته است؛ جایی که بزرگترین چالش آنها تیم پرسپولیس است. پرسپولیس نه تنها مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران است بلکه همچنین نایب قهرمانی دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است. با یک خط حمله انباشته از بهترین استعدادهای آسیا و یک ساختار دفاعی سرسخت، شکست دادن ارتش سرخ اغلب غیر ممکن است.

این سایت سپس به جایگاه و عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر و همچنین تاریخچه این باشگاه و عناوینش در گذشته پرداخته و آورده است: در این باشگاه بعضی از بهترین بازیکنان ایران بازی کرده‌اند از جمله علی دایی بهترین گلزن تاریخ ایران و همچنین نفرات برجسته ای مانند علی کریمی و علی پروین -که همچنین به عنوان بهترین بازیکن آنها محسوب می‌شود- با بیش از ۱۵۰ گل از ۳۵۰ بازی برای این تیم.

احمد نوراللهی، جادوگر خط میانی پرسپولیس با وجود بازی در پست هافبک میانی مطمئناً بهترین بازیکن خط حمله پرسپولیس در این رقابت‌ها بوده است. او در ۱۸ مسابقه، ۶ گل به ثمر رسانده است و دو پاس گل داده. این موتور، اصلی ترین نیروی محرکه در وسط زمین است. این بازیکن ۲۸ ساله، نه تنها یک بازیکن واقعی در خط میانی است که می‌تواند در دفاع هم به سختی کار به هم تیمی‌هایش کمک کند بلکه بسیار خلاق است. 

بیشتر بخوانید:
حضور پرسپولیسی ها در سفارت هند
شکوری: پرسپولیس می‌خواهد عدالت رعایت شود/ موارد موردنیاز در هند را به AFC ارسال کردیم
افزایش نگرانی های پرسپولیس از وضعیت قرمز گوا
سند فدراسیون و باشگاه پرسپولیس همچنان توقیف است/ هنوز با شستا تسویه نشده!
جدیدترین رده‌بندی باشگاهی| صعود سپاهان برخلاف پرسپولیس و استقلال
قاسمی نژاد: خوشحالی گلم دلی بود و به کسی ربطی ندارد!/ از پرسپولیس پیشنهاد غیررسمی داشتم

انتهای پیام/