اولیایی: عزیزی خادم بداند فوتبال را نمی توان یک نفره اداره کرد

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: اقای عزیزی خادم شما می خواهید فوتبال را تک نفره اداره کنید در حالی که هیأت رییسه و سرمایه ای بزرگ دبه نام پیشکسوتان این کاره را در کنار خودتان دارید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: مهمترین مطلب ما در فوتبال حضورمان در جام جهانی است و البته می دانیم که توان فنی این کار را هم داریم ولی باید همه داشته هایمان را سازماندهی کنیم. برای نمونه ما باید بلافاصله کمیته فنی تیم ملی با حضور افراد سرشناس و این کاره مانند حشمت مهاجرانی، حسن حبیبی، همایون شاهرخی، بیژن ذوالفقارنسب یا مجید جلالی تشکیل بدهیم تا چتری بالای سر فوتبال باشند.

وی ادامه داد: با حضور چنین افرادی بالای سر فوتبال تیم ملی وقار و اعتبار می گیرد. چرا در مسیری قدم برمی داریم که فوتبال را کوچک کنیم؟ اقای عزیزی خادم باید بداند فوتبال را نمی توان یک نفره اداره کرد. اینقدر فوتبال را کوچک نکنیم. شما می خواهید آن را تک نفره اداره کنید در حالی که هیأت رییسه و سرمایه ای بزرگ دبه نام پیشکسوتان این کاره را در کنار خودتان دارید. این اجحاف به حقوق ملت است. ملت ایران دلخوش اند به این غرور ملی و فوتبالی که با موفقیتش بهترین لحظات را تجربه می کنند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران افزود: در روز انتخابات رقابت سختی بر سر حضور افراد در هیأت رییسه فدراسیون بود پس بهتر نیست در این قبیل موارد این افراد را دخیل کنیم؟ نادیده گرفتن این هیأت رییسه و اینکه همه امور فدراسیون را توسط یک نفر پیش ببریم به نوعی عقب رفت کرده ایم. باز هم می گویم که ملاقات ها با وزیر و نمایندگان در شرایط عادی خوب است ولی در سایر اوقات باید ساختار و جایگاه ها را در نظر بگیریم و با این رفتارها اعتبار و وقار را بار دیگر به فوتبال برگردانیم.

بیشتر بخوانید:
ادامه غیبت‌ هافبک استقلال در تمرینات
جلسه هیئت مدیره استقلال امروز برگزار نمی‌شود
استراحت بازیکن کلیدی رقیب استقلال پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا
جدیدترین رده‌بندی باشگاهی| صعود سپاهان برخلاف پرسپولیس و استقلال

انتهای پیام/