پیگیری‌های پدیده درخصوص آل‌کثیر به سرانجام می‌رسد؟

معمولا بعد از تنبیهات انضباطی نامه‌ای به باشگاه‌ها ارسال و اعلام می‌شود از فلان تاریخ دیگر تنبیهات برداشته شده و بازیکن می‌تواند بازی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه پدیده ظاهرا از AFC درخصوص بازی کردن عیسی آل‌کثیر استعلام گرفته‌ چراکه معتقدند اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد هنوز مجوز بازی برای این مهاجم محروم صادر نشده و او (که 6ماه دوره محرومیت را سپری کرده) بنا به دلایلی طبق قانون اجازه بازی نداشته و پرسپولیسی‌ها درخصوص او مرتکب یک اشتباه بزرگ شده‌اند. در همین خصوص طاری بخش، سخنگوی تیم پدیده تایید کرد مدیران تیم مشهدی از کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام گرفته‌اند و قرار است تا یکی، دو روز آینده پاسخ آن را دریافت کنند.

شاه‌منصوری، کارشناس حقوقی فوتبال در این مورد گفت: معمولا بعد از تنبیهات انضباطی نامه‌ای به باشگاه‌ها ارسال و اعلام می‌شود از فلان تاریخ دیگر تنبیهات برداشته شده و بازیکن می‌تواند بازی کند. اگر چنین نامه‌ای برای باشگاه ارسال نشود 2 اتفاق ممکن است رخ دهد؛ تغییر نتیجه دیداری که بازیکن مذکور در آن بازی کرده و محرومیت مجدد برای بازیکن.

با همه این تفاسیر اگر ادعای پدیده درخصوص غیرمجاز بودن بازی کردن آل‌کثیر صحت داشته باشد قرمزها در آستانه حضور در لیگ قهرمانان با یک چالش دیگر مواجه خواهند شد هرچند با همه مشکلاتی که پرسپولیس در فاز حقوقی طی ماه‌های اخیر داشته و منجر به تغییراتی در این بخش نیز شد بعید است چنین اشتباه بزرگی را مرتکب شده باشد.

بیشتر بخوانید:
پدیده مشهد جریمه مالی می شود !
بیژن: پرسپولیس باید ۴ گل به پدیده می‌زد
مهدی: در بازی پدیده و پرسپولیس یک اشتباه رخ داد که بلافاصله تصحیح شد

انتهای پیام /