عنایتی: این سه امتیاز حق ما بود

سرمربی هوادار تهران گفت: تا فردا خوشحالی خواهیم کرد و از فردا تمام تمرکزمان را روی بازی های بعدی خواهیم گذاشت تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، غلامرضا عنایتی پس از برتری تیمش مقابل استقلال ملاثانی اظهار داشت: تیم استقلال ملاثانی یک تیم درگیر شونده ای است از همین رو پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی را پیش رو داشته باشیم به بازیکنان و تیمم خسته نباشید می گویم امروز انرزی‌ مضاعفی که برای بازی گذاشتند رضایت کننده بود.
عنایتی ادامه داد: ما در ۴ الی ۵ هفته اخیر علارغم اینکه شایسته پیروزی بودیم اما نتیجه دلخواه را کسب نکردیم. امروز بازیکنانم با تمام توان خود کار کردند از تک تک آنها تشکر می کنم به هر حال از یک فشار سخت خارج شدیم.
سرمربی هوادار افزود: جذابیت فوتبال با این است که در دقایق پایانی به گل برتری برسی. ما مثل بازی های قبلی موقعیت های زیادی را در طول بازی ایجاد کرده و آنها را از دست دادیم ولی با این وجود خدا را شکر می کنم نتیجه بازی نتیجه خوبی شد و توانستیم سه امتیازی که باید می گرفتیم و حق ما بود را کسب کنیم.
وی بیان داشت: تا فردا خوشحالی خواهیم کرد و از فردا تمام تمرکزمان را روی بازی های بعدی خواهیم گذاشت تا نتایج خوبی را کسب کنیم.
عنایتی در مورد نقل و انتقال تیمش نیز گفت: ما در نقل و انتقالات نیم فصل ۶ الی ۷ بازیکن تاثیرگذارمان را از دست دادیم ولی با این وجود ما راه را با همین بازیکن ادامه خواهیم داد و مطمئنا تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد تا پایان فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.
سرمربی هوادار در خصوص درگیری اعضای کادرفنی بر روی نیمکت گفت: متاسفانه درگیری ها در لیگ ما مُد شده است نمی دانم در مورد این درگیری ها چه بگویم. در صحنه درگیری امروز چیز خاصی نبود. برخی چیزها خنده به خنده بود. بعضی چیزها را با خنده به همدیگر می گفتیم! به داور تبریک می گویم این بازی جزو آن دسته از بازی هایی بود که داور توانست تمام تنش ها در بازی را مدیریت کند.

بیشتر بخوانید:
عنایتی: آقای کریمی! دیگر این شوخی‌ها را تحمل نمی‌کنم
عنایتی: سرمربیگری استقلال؟ زیاد عجله نداریم
عنایتی در رادار آلومینیوم اراک قرار گرفت

انتهای پیام /