امیررضا خادم:یک وزیر باید ورزش کشور را به صورت کلان ببیند

علاقه خاصی که وزیر به یک باشگاه دارد را مطرح می‌کنم، این موضوع اشکالی ندارد و او به عنوان یک فرد می‌تواند این علاقه را داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیر رضا خادم معاون پارلمانی سابق وزارت ورزش گفت: علاقه خاصی که وزیر به یک باشگاه دارد را مطرح می‌کنم، این موضوع اشکالی ندارد و او به عنوان یک فرد می‌تواند این علاقه را داشته باشد. البته با این موافق نیستم یک شخصی در حد وزیر اعتبار خود را با این موضوع زیر سوال ببرد و بگویم که وزیر ورزش چنین کاری کرده است اما آن قدر می‌دانم و احساس کردم این بود که شخصی مانند برانکو که گزینه سرمربیگری تیم ملی بود اما سلطانی‌فر علاقه‌مند به رفتن برانکو از پرسپولیس نبود به خاطر اینکه پرسپولیس ضربه نخورد. یک وزیر باید ورزش کشور را به صورت کلان ببیند.

وی افزود: نمی‌گویم حضور برانکو در تیم ملی خوب بود یا بد. اما حذف گزینه ای مانند برانکو بخاطر یک مسئله شخصی خیلی درست نیست. من خیلی تلاش کردم که برانکو بیاید و سرمربی پرسپولیس شود با مشورتی که از اهالی فوتبال گرفتم به این موضوع رسیدم و این اتفاق افتاد اما اگر قرار بود برای استقلال، پرسپولیس یا تیم ملی انتخاب کنم، تیم ملی ارجح بود. متاسفانه این مصلحت اندیشی‌ها و بازی با یک اتفاق بزرگ باعث می‌شود تا مشکلاتی برای ورزش ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:
داورزنی: سفر امیررضا خادم به استان‌ها قانونی است
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار پیامی؛درگذشت حاج محمد خادم را تسلیت گفت
خادم: داورزنی هجمه‌ها را به اغفال شدن ترجیح می‌دهد/ برخی‌ها به پهلوان کنف کردن…

انتهای پیام /