آیا الوحده امارات می‌تواند برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند؟

چهارشنبه همین هفته پرسپولیس ایران در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید این رقابت ها باید به مصاف الوحده امارات برود؛ حریفی نام آشنا با بازیکنانی مشهور که برای فوتبالدوستان ایرانی کاملا شناخته شده هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس که فصل گذشته گام پایانی را بخوبی برنداشت و به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسنده کرد در فصل جدید درصدد کسب این جام پراهمیت است و باید در گام نخست به مصاف تیمی از امارات برود که سابقه قابل قبولی در این رقابت ها دارد.

اماراتی ها اصولا برای باشگاه های ایرانی رقبای قابل قبولی بودند و عملکرد نمایندگان ایران در کل به مراتب بهتر از این تیم ها بوده است. به طور مثال پرسپولیس در تقابل با تیم های اماراتی موفق به کسب 10 پیروزی 4 تساوی و فقط متحمل دو شکست شده است. پرسپولیس همچنین 4 بار با الوحده در این رقابت ها مصاف داشته که صاحب 2 برد 1 شکست و یک تساوی شده است.

الوحده بهترین خرید چند فصل اخیر خود را انجام داد که طی آن عمر خربین مهاجم زهردار سوریه ای را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت تا نشان دهد اصلا قرار نیست حریف دست و پا بسته ای برای سایر تیم ها باشد. گفتنی است الوحده با قرار گرفتن در رتبه هشتم این فصل رقابت ها حال و روز خوبی ندارد. دو برد از 5 دیدار اخیر این تیم در تقابل با سایر تیم های اماراتی نشان می دهد که پرسپولیس می تواند به کسب سه امتیاز در اولین دیدار این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اسیا خوشبین باشد.

بیشتر بخوانید:
تهدید پرسپولیسی‌ها توسط گل‌محمدی به‌خاطر شرایط حساس هند
گل محمدی: آل‌کثیر دوران سختی پشت سر گذاشته/ حباب امنیتی وجود ندارد
یحیی گل محمدی در پرسپولیس به 100 رسید
برنامه ویژه یحیی‌ گل محمدی برای آل‌کثیر در آستانه بازی با نساجی

انتهای پیام/