پاختاکور ازبکستان با 11 ملی‌پوش مقابل تراکتور؛ شانس برای تبریزی‌ها چقدر است؟

تراکتور بعد از سه فصل غیبت در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر با قهرمانی در جام حذفی مجوز حضور در این رقابت ها را گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تراکتور ششمین حضور خود را در این رقابت ها تجربه می کند. از 5 تجربه قبلی تراکتور، این باشگاه 4 دوره حذف و فقط یک دوره موفق به صعود به دور بعد شده است. حالا آنها درصدد هستند با کادری تراکتوری و البته بازیکنان باتجربه ای چون مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به دور بعدی صعود کنند. شرایط صعود برای این تیم در این گروه فراهم است اگر کمی دقت کنند. دیدار اول تراکتور با پاختاکتوری است که 11 ملی پوش در بین 23 بازیکن خود دارد و همیشه یکی از رقبای ثابت تیم های ایرانی در دور گروهی و یا حذفی بوده است.

پاختاکور یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان است چرا که میانگین سنی لیست آسیایی این تیم عدد 23.3 سال است. آبوسبک فیضولایف با 16 سال سن به عنوان جوانترین و آنزور اسماعیلوف با 35 سال به عنوان مسن‌ترین بازیکنان تیم پاختاکور شناخته می‌شوند. پاختاکور 18 بازیکن زیر 21 سال در ترکیب دارد و همچنین آنها 38 بازیکن غیر اروپایی دارند؛ در لیست پاختاکور تنها دو بازیکن خارجی وجود دارند: ارن دردیوک از سوییس و دراگان کران از کرواسی.

در تیم پاختاکور 8 بازیکن بیش از 1000 دقیقه سابقه حضور در ترکیب اصلی را دارند: سویونوف(دروازه‌بان)، علی‌جانوف(مدافع)، آنزور اسماعیلوف(مدافع)، سایفیوف(مدافع)، خامداموف(هافبک)، خامروبکوف(هافبک)، جلال الدین ماشاریپوف(هافبک)، دراگان کران(مهاجم). مسلما این بازیکنان شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی امشب مقابل استقلال خواهند داشت. 

سویونوف، سایفیوف، کریمتس، اسماعیلوف، علی‌جانوف، هامروبکوف، اسماعیلوف، ماشاریپوف، دراگان کران، خاماداموف و سرگیف در بازی گذشته مقابل شهرخودرو مشهد در ترکیب اصلی حضور داشتند و کومیلوف، عبدالاعف، سوبریجونوف، کوزاک و سیدیکوف هم بازیکنانی بودند به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب ملحق شدند.

بیشتر بخوانید:
اسامی بازیکنان تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد
تبریزی ها خواهان پخش بازی های تراکتور از شبکه سه شدند
اعتصاب رقیب تراکتور در لیگ قهرمانان قبل از سفر به امارات
اخباری ستاره تراکتور از دید AFC در گروه B لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/