چالش گروه مرگ برای فولاد خوزستان و جواد نکونام!

فولاد خوزستان که موفق شده بود با قرار گرفتن در جایگاه سوم لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند در دیدار پلی آف این رقابت ها موفق شد با حساب چهار بر صفر از سد العین عبور کند تا صعودی مقتدرانه به دور گروهی این رقابت ها داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از برتری های تیم فولاد نسبت به سایر تیم های ایرانی در اختیار داشتن سه بازیکن خارجی است که اتفاقا همین امر باعث شده تا دست جواد نکونام برای کارهای تاکتیکی باز باشد. آیاندا پاتوسی و شیمبا دو بازیکن تاثیرگذار فولادی ها هستند که نقش بسزایی در پیروزی و صعود فولاد به دور گروهی داشتند. آیاندا پاتوسی در دومین حضور در لیگ قهرمانان آسیا به همراه فولاد خوزستان در پلی آف مقابل العین موفق به گلزنی شد. بازیکن آفریقایی در سال ۲۰۱۹ هم به همراه استقلال تیم سابقش در این رقابت ها شرکت کرده بود.
هافبک تهاجمی اهل کشور آفریقای جنوبی به صورت قرضی از کیپ تاوان به فولاد آمد. تیم ایرانی با ساختار و سبک بازی دفاعی است و این بازیکن با درخشش در دومین فصل حضورش بهترین گلزن تیم است. انتظار می رود این بازیکن در ترکیب فولاد در گروه چهارم نقشی کلیدی برای تیمش ایفا کند.

اولین رقیب فولاد در این راه السد قطر اصلی ترین شانس قهرمانی در این رقابت ها است. السد قهرمان لیگ ستارگان قطر است که امیدوار است با ژاوی بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به مقام قهرمانی برسد. السد فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر شکست و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید:
سرمربی جدید حریف فولاد امروز وارد ریاض می‌شود
سرپرست فولاد: بچه‌ها مقابل العین خیلی خوب کار کردند/ استقبال عربستانی‌ها گرم بوده
نکونام: فولاد با تمرکز و تلاش العین را شکست داد
مخالفت AFC با تغییر ساعت بازی‌های فولاد در لیگ قهرمانان آسیا
نهمین گل آسیایی ستاره برزیلی فولادی‌ها
پلی آف لیگ قهرمانان آسیا / نتیجه و خلاصه بازی فولاد 4 – 0 العین

انتهای پیام/