بند‌های عجیب در قرارداد مدافع کروات استقلال

اواخر هفته گذشته بود که احمد مددی، مدیرعامل استقلال به همراه مهدی عبدیان و خلیل‌زاده، دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه جلسه‌ای جهت تمدید قرارداد با میلیچ برگزار کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مدافع استقلال نسبت به تمام مفاد قرارداد نظر مثبت و طرفین هم مشکلی از این بابت نداشتند تا اینکه جهت تأیید نهایی قرارداد، مفاد آن به وکیل این بازیکن ارسال شد.

وکیل این بازیکن که همان وکیل وینفرد شفر، مربی آلمانی و سابق استقلال است (سنگ اندازی‌های او را زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال شاهد بودیم) بند‌های عجیبی در قرارداد او گنجانده که به نفع باشگاه نیست. بند‌هایی که حتی یکی از وکلای حاذق کشور هم اظهار داشته که باشگاه با امضای آن منجر به خسارت جبران ناپذیری خواهد شد. بند‌هایی که در صورت امضای آن، میلیچ می‌تواند تمام حق و حقوق فصل گذشته و قرارداد الحاقی جدید را یکجا طلب کند.

باشگاه استقلال به دنبال رفع موانع موجود است تا یک قرارداد برد-برد باشد و منافع باشگاه به خطر نیفتد. در این مورد وکیل بازیکن باید با صرف نظر از بند‌های عجیب و خطرناک، یک قرارداد معقول را به مدیران باشگاه پیشنهاد دهد.

بیشتر بخوانید:
چرا قرارداد هروویه میلیچ با استقلال تمدید نشد؟
تمدید میلیچ با استقلال با بخشنامه وزارت ورزش گره خورد!
میلیچ بدون تمدید قرارداد راهی عربستان شد

انتهای پیام /