پیروانی : امیدواریم مسئولان، نسبت به اتفاقاتی که رخ داده پاسخگو باشند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی اولین بازی این تیم، به شرایط میزبانی در هند اعتراض کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صبح امروز جلسه هماهنگی اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه پنجم به میزبانی کشور هند و جزیره گوا برگزار شد. این جلسه به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین و وبینار انجام گرفت و 26 نفر از مسئولان چهار باشگاه به همراه مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن حضور داشتند. از سوی پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم و امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل باشگاه حاضر بودند.

در این جلسه، تمامی پروتکل‌های برگزاری مسابقات از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار گرفت و مدیران هر تیم برای دقایقی به صحبت پرداختند. زمانی که نوبت بحث به پیروانی رسید، او نسبت به برخی مسائل اعتراض کرد.

پیروانی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: قبل از اینکه در خصوص بازی‌ها بحث کنیم، باید از مشکلات موجود بگوییم و امیدواریم مسئولان، نسبت به اتفاقاتی که رخ داده پاسخگو باشند. ما در چند مرحله دچار مشکل بودیم. شرایط پرواز و ارائه ویزا تا دریافت پاسخ تست کرونا که حدود 40 ساعت به طول انجامید، باعث ایجاد نارضایتی در تیم ما شده است. وضعیت ترانسفر و امکانات از جمله محل و ساعت تمرین هم جزو چالش‌های اساسی ما بوده و من که بیش از سه دهه در فوتبال فعالیت می‌کنم، چنین شرایط و برنامه‌ریزی را تجربه نکرده‌ام.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اضافه کرد: بازی پایانی ما در این گروه، در یک ساعت برگزار نمی‌شود و من چنین موضوعی را در هیچ کجای دنیا ندیده بودم. مسئولان کنفدراسیون فوتبال و میزبانان ما در کشور هند محترم هستند و ما به انتخاب شهر گوا برای میزبانی احترام می‌گذاریم ولی نیازمند امکانات بهتری از سوی میزبان هستیم و امیدواریم این شرایط در روزهای آینده دچار تغییر شود.

مدیران ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی لیگ قهرمانان 2021 ضمن تائید صحبت‌ها و اعتراضات پیروانی در جلسه 90 دقیقه‌ای، اعلام کردند در تلاش برای ایجاد شرایط بهتری هستند هر چند نمی‌توانند در مدت زمان کوتاه، همه چیز را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین پرسپولیس| حضور افشین پیروانی در تمرین پنجشنبه سرخپوشان
افشین پیروانی عزادار شد
واکنش پیروانی به پایان محرومیت آل کثیر!

انتهای پیام /