لیگ قهرمانان آسیا| نتیجه و خلاصه بازی پاختاکور و تراکتور + فیلم

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، میزبان تیم فوتبال تراکتور تبریز بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان میزبان تیم فوتبال تراکتور تبریز بود.

دیدار تیم های پاختاکور و تراکتور از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز شد و بازیکنان ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. علی رغم موقعیت هایی که هردو تیم روی دروازه حریف ایجاد کردند این بازی در نیمه اول گلی در بر نداشت.

برخلاف نیمه اول، نیمه دوم این بازی با شش گل همراه بود. در نهایت این دیدار با تساوی ۳ بر ۳، یک امتیاز برای نماینده ایران در بر داشت.

شرح گل های این دیدار به شرح زیر می باشد:

تراکتور 1- پاختاکور 0 (اشکان دژاگه – پنالتی 52): شوت پیمان بابایی در داخل محوطه جریمه به دست اسماعیل اف برخورد کرد که داور آن را پنالتی اعلام کرد. پشت این ضربه اشکان دژاگه ایستاد و به راحتی توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد.

تراکتور 2- پاختاکور 0 (محمد عباس زاده 56): محمد عباس زاده با پیمودن یک مسیر 30 متری با دروازه بان تک به تک شد؛ شوت روی پای او در حالی که دروازه بان کاملا تسلیم شده بود در سه کنج دروازه پاختاکور چای گرفت.

تراکتور 2 – پاختاکور 1 (چران 69): چران با یک حرکت در عرض دیگر روی خط محوطه جریمه، خود را در موقعیت شوت زنی قرار داد؛ او در بهترین زمان ممکن به توپ ضربه زد و شوت کات دارش به زیبایی در گوشه دروازه تراکتور جای گرفت.

تراکتور 2- تراکتور 2 (موخیدینف 75): یک شلیک سنگین و کات دار از پشت محوطه جریمه توسط موخیدینف، جای عکس العمل را برای اخباری باقی نگذاشت و دروازه تراکتور برای بار دوم باز شد.

تراکتور 2 – پاختاکور 3 (اریکینف): روی تعارف عجیب مدافعان تراکتور، اریکنیف در موقعت تک به تک با اخبار قرار گرفته و موفق به باز کردن دروازه تراکتور برای سومین بار در این دیدار شد.

تراکتور 3- پاختاکور 3 (محمد عباس زاده – پنالتی 85): یک فرار دیدنی از عباس زاده و عبور از تله آفساید پاختاکوری ها، او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما مدافع حریف، با یک خطای شدید مهاجم تراکتور را سرنگون کرد. داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد. خود عباس زاده پشت توپ ایستاد و آن را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:
لیگ قهرمانان آسیا| ترکیب تیم های پاختاکور و تراکتور
شجاعی: خوشحالم که تراکتور فرصت دارد خودی در لیگ قهرمانان نشان دهد
آذرنیا: در تراکتور مورد مشکوک به کرونا، محروم و مصدومی نداریم
خطیبی: تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است/ با تمام وجود مقابل پاختاکور می جنگیم
پاختاکور ازبکستان با 11 ملی‌پوش مقابل تراکتور؛ شانس برای تبریزی‌ها چقدر است؟
اسامی بازیکنان تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

انتهای پیام/