سرمربی الاهلی: بازی سختی مقابل استقلال داریم/ امیدوارم الاهلی پیروز این بازی باشد

سرمربی تیم فوتبال الاهلی گفت: امیدوارم واکنش بازیکنان به حضورم مثبت باشد و نتیجه خوبی را کسب کنیم. تمام سعی خود را می کنیم تا بتوانیم به هدف بزرگ خود یعنی راه یابی به مرحله بعد دست یابیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ریجیکامب، سرمربی تیم فوتبال الاهلی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: همیشه بازی های اول در این رقابت ها سخت است در نتیجه بازی سختی مقابل استقلال داریم. امیدوارم بازیکنان به شکلی عالی این رقابت ها را آغاز کنیم.

وی افزود: در مرحله سرمربی جدید به تیم ها می آید. بازیکنان با حضور مربی جدید به دنبال اثبات توانایی های خود هستند. امیدوارم واکنش بازیکنان به حضورم مثبت باشد و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی رومانیایی عنوان کرد: در تمام بازی ها به دنبال پیروزی خواهیم بود اگرچه در این مسیر با سختی ها مواجه شویم ولی تمام سعی خود را می کنیم تا بتوانیم به هدف بزرگ خود یعنی راه یابی به مرحله بعد دست یابیم.

سرمربی الاهلی خاطرنشان کرد: من با بازیکنان صحبت کردم آنها به من گفتند توانایی بالایی دارند. امیدوارم در بازی فردا مقابل استقلال بتوانیم با عملکرد خوب با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم و مسیر خود را برای صعود از مرحله گروهی هموار کنیم.

بیشتر بخوانید:
غفوری: امیدوارم با یک بازی خوب استقلال بتواند به مرحله بعد راه پیدا کند
مجیدی: الاهلی یکی از بهترین هاست/ بازیکنانم بهترین عملکرد را خواهند داشت
تعجب استقلالی‌ها از عدم برگزاری بازی با الاهلی در زمین اصلی ورزشگاه ملک عبدالله
اعتراض باشگاه استقلال به AFC

انتهای پیام/