گل محمدی: پرسپولیس بازی خیلی سختی را از الوحده برد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تعویضی توانستند خیلی خوب به تیم انرژی دهند و عیسی آل کثیر و کمال کامیابی نیا و علی شجاعی توانستند به تیم کمک کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: مقابل تیم خوب الوحده بازی کردیم. آنها شانس صعود از گروه را دارند. به نظرم خوب بازی کردند و در نیمه دوم هم عملکرد قابل قبولی داشتند. سختی‌های زیادی در ترانسفر به شهر گوا و همچنین دو جلسه تمرینی که انجام دادیم پشت سر گذاشتیم. کیفیتی که خودمان انتظار داشتیم رقم نخورد. بازی خیلی سختی را بردیم و از بازیکنانم که بازی پرفشاری را در شرایط جوی هند انجام دادند و به برد رسیدند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این پیروزی را هم به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم در ادامه نتایج بهتری بگیریم.نیمه اول فکر می‌کنم نیمه‌ای بود که توانستیم نتیجه را بدست آوریم. با پاس‌های کوتاه و فضاهایی که به وجود آوردیم روی الوحده فشار آوردیم. توانستیم فرصت طلبانه رفتار کنیم. ضمن اینکه خوب هم دفاع کردیم و توانستیم به برد برسیم. بازیکنان تعویضی توانستند خیلی خوب به تیم انرژی دهند و عیسی آل کثیر و کمال کامیابی نیا و علی شجاعی توانستند به تیم کمک کنند. ما یک تیم خوب در بیرون زمین داشتیم که به اندازه خودشان خیلی خوب کمک کردند.

بیشتر بخوانید:
کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و الوحده در لیگ قهرمانان آسیا
لیگ قهرمانان آسیا| نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و الوحده امارات
لیگ قهرمانان آسیا|‌ اسامی داوران و ناظران بازی پرسپولیس ایران و الوحده امارات
لیگ قهرمانان آسیا| ترکیب تیم های پرسپولیس و الوحده امارات

انتهای پیام/