لیگ قهرمانان آسیا| فولاد ایران یک السد قطر یک + فیلم

تیم فوتبال ایران در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب امشب از ساعت 22:30 دقیقه به مصاف تیم قدرتمند السد قطر رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه  رقابت های گروه 4 غرب آسیا در چارچوب لیگ قهرمانان این قاره امشب با دیدار حساس فولاد خوزستان و السد قطر پیگیری شد .

ترکیب تیم فولاد خوزستان :

محسن فروزان، عارف آغاسی، مهران موسوی، محمد درخشان مهر، صالح حردانی، محمد آبشک، زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ترکیب تیم فوتبال السد قطر :

مشعل برشم، عبدالکریم حسن، بوعلام، سالم الهاجری، پدرو، گیلرمی، سانتی کازولا، رودریگو تاباتا، نام تائه هی، بغداد بونجاح و حسن الهیدوس


دقایق حساس بازی فولاد ایران السد قطر :

در دقایق ابتدایی بازی تیم فوتبال ال سد با حفظ توپ و بازی رو به جلو قصد داشت برتری خود را به فولاد دیکته کند اما دفاع خوب و منطقه ای تیم فولاد اجازه خود نمایی به ستاره های این تیم نداد.

در دقیقه 10 بازی شروع خوب محسن فروزان هم تیمی هایش را در زمین السد صاحب توپ کرد که فرار فرشاد احمد زاده با دفع مدافع السد همراه شد.

دقیقه 12 بازی هافبک های تیم السد با یک بازی سازی خوب از جناح راست توپی را روی دروازه فولاد فرستادند که در نهایت ضربه نهایی با خوش شانسی از کنار دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه 16: شوت محکم و از راه دور خوخی را محسن فروزان به خوبی مهار و راهی کرنر کرد.

دقیقه 33: سانتر حردانی به روی دروازه با اشتباه مشعل برشام در خروج همراه بود و الهیدوس پیش از رسیدن بازیکنان فولاد، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 34: کرنر ارسالی پاتوسی به روی دروازه به یک موقعیت خطرناک برای فولاد تبدیل شد و ضربات بازیکنان این تیم در چندین مرحله به خط دفاعی السد برخورد کرد و برگشت داده شد. البته فولادی ها در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی نیز داشتند.

دقیقه 39: ضربه سر گیلرمه برای دفع توپ ناموفق بود و توپ به زبیر نیک نفس رسید و شوت محکم، والی و روی پای این بازیکن را مشعل برشام از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه 45+1: حرکت فولادی ها از سمت راست و پاس خوب احمد زاده به پاتوسی رسید که این بازیکن فرصت خوبی برای ارسال داشت ولی سانتر او به شیمبا نرسید.

دقیقه 45+2: پرتاب بلند آبشک به درون محوطه جریمه به مهران درخشان مهر رسید و شوت این بازیکن را خوخی از روی خط برگرداند و راهی کرنر کرد.

دقیقه 45+2: کرنر ارسالی پاتوسی به روی دروازه را مشعل ناقص دفع کرد و زبیر نیک نفس توپ برگشتی در گنار تیر عمودی دروازه را نتوانست به گل تبدیل کند.

دقیقه 53: ارسال علی اسد به روی دروازه به پشت مهران موسوی خورد و در دهانه دروازه نصیب تاباتا شد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 61:  ارسال مهران درخشان مهر به روی دروازه با دفع ناقص بوعلام خوخی همراه شد و لوسیانو پریرا در دهانه دروازه با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه السد کرد و گل نخست را به ثمر رساند.

دقیقه 82: یک ضربه کاشته از فاصله 30 متری برای السد به دست آمد که شوت سرکش خوخی را فروزان به زیبایی از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 89: یک ارسال از سمت چپ خط حمله السد توسط علی اسد به بغدا بونجاح رسید و پاس او به بوعلام خوخی با شوت این مدافع پیش تاخته همراه شد که ضربه او پس از برخورد به یوسف عبدالرزاق تغییر مسیر داد و به گوشه دروازه رفت تا گل تساوی السد به ثمر برسد.

دقیقه 90+3: یک پاس بلند به پشت محوطه جریمه به محمد وائد رسید و شلیک دیدنی و روی پای این بازیکن را محسن فروزان از زیر طاق دروازه درآورد.

و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک یک به پایان رسید .

بیشتر بخوانید:
لیگ قهرمانان آسیا| نتیجه و خلاصه نیمه اول بازی پاختاکور و تراکتور
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس یک – الوحده صفر
لیگ قهرمانان آسیا|‌ اسامی داوران و ناظران بازی پرسپولیس ایران و الوحده امارات

انتهای پیام/