سرمربی الاهلی عربستان: ماه رمضان روی بازیکنان ما تاثیر داشت

سرمربی تیم الاهلی عربستان اعتقاد دارد، قضاوت احمد فیصل اردنی روی شکست ۵ بر ۲ شاگردانش مقابل استقلال ایران مؤثر بوده است.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، لاورنتیو رگکامپ پس از شکست 5 بر 2 شاگردانش مقابل استقلال ایران اظهار داشت: با وجود بازی خوب در نیمه نخست، در زدن گل اول مسابقه در دقایق ابتدایی بازی خوش‌شانس نبودیم. امروز مقابل تیمی قدرتمند بازی کردیم، اما داور مسابقه هم بابت رقم زدن این نتیجه به تیم حریف کمک کرد.

وی برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان را نیز به‌عنوان یکی از بهانه‌های شکست سنگین تیمش برشمرد و بیان کرد: ماه رمضان روی عملکرد امروز بازیکنان ما تأثیر داشت و ما باید در مسابقات بعدی کاملاً آماده باشیم. همچنین در طول مسابقه، بیش از یک بار به خاطر مصدومیت بازیکنان تعویض کردیم که این هم روی عملکرد الاهلی بسیار تأثیرگذار بود.

سرمربی الاهلی عربستان با اشاره به فرصت کوتاه حضورش در این تیم تصریح کرد: من هدایت تیم را تنها در سه جلسه تمرینی بر عهده داشتم و ما باید اعتمادبه‌نفس کافی را به بازیکنان بدهیم تا بهترین‌ها را در دیدارهای آینده ارائه کنند. خوشحالم در باشگاه الاهلی کار می‌کنم و به آینده بهتر تیم کاملاً مطمئنم.

بیشتر بخوانید:
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|استقلال ایران 5 الاهلی عربستان 2/ تحقیرسعودی ها…
تاکتیک الاهلی برای دیدار با استقلال فاش شد
نشست هماهنگی 6 دیدار استقلال با هم برگزار شد

انتهای پیام/