مهاجرانی: نمایندگان ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا شاهکار کردند

پرافتخارترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمایندگان ایران عملکرد موفق‌آمیزی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا داشتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حشمت مهاجرانی، پرافتخارترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران شاهکار کردند و عملکرد موفق‌آمیزی در این رقابت‌ها داشتند. پیروزی استقلال مقابل نماینده عربستان در خانه حریف با پنج گل کاری بزرگ بود که آبی‌پوشان ایرانی توانستند به آن برسند. استقلال در این مسابقه با برنامه و هجومی بازی کرد و نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن در ادامه راه دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس برد ارزشمندی را در اولین بازی خود کسب کرد و به طور حتم با روحیه بیشتری رقابت‌های آینده را پیگیری خواهد کرد. سید جلال حسینی باز هم توانایی‌هایش را نشان داد و و ثابت کرد سن و سال برای این بازیکن بزرگ فقط یک عدد است. فولاد خوزستان و تراکتور نیز شایسته پیروزی بودند اما تساوی چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند و در ادامه را ه می‌توانند نتایج بهتری را به ارمغان آورند چرا که این توانایی نزد آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:
چرا از VAR در لیگ قهرمانان آسیا استفاده نمی شود ؟
نمایندگان ایران دارای بیشترین امتیاز از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا
لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|استقلال ایران 5 الاهلی عربستان 2/ تحقیرسعودی ها توسط پسران پارسی + فیلم

انتهای پیام/