آبشک: الوحدات تیم گردن کلفت و محکمی است/ امیدوارم فولاد و ایران را شاد کنیم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم فردا عملکرد رضایت بخشی داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی در ادامه مسابقات بگیریم و باعث شادی هواداران فولاد و مردم ایران شویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیم فولاد برابر الوحدات اردن اظهار داشت: بازی سختی با السد داشتیم، نتیجه خوبی در مجموع گرفتیم اما می‌توانستیم برنده دیدار باشیم. الوحدات تیم خوبی است که اکنون در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، آن‌ها پارسال قهرمان لیگ اردن شده‌اند و به تازگی قهرمانی سوپرکاپ را کسب کرده اند. الوحدات تیم گردن کلفت و محکمی است که خوب فوتبال بازی می‌کنند و برابر النصر پرقدرت و پر بازیکن نیز عملکرد خوبی داشت. ما هم اینجا هستیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم، تیم الوحدات را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم. امیدواریم فردا عملکرد رضایت بخشی داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی در ادامه مسابقات بگیریم و باعث شادی هواداران فولاد و مردم ایران شویم.

وی ادامه داد: ما در دو بازی اخیر نشان دادیم یک تیم متحد و یک‌دست هستیم، اینجا هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و کار بزرگی انجام بدهیم. سه بازی در یک هفته دشوار است و البته ما یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم‌های گروه انجام داده‌ایم اما ما یک تیم آماده و متحد هستیم که بازیکنان یک سطح و حرفه‌ای داریم، در مسابقات فشرده این چنینی تیمی که بتواند خوب ریکاوری کند موفق خواهد بود و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
مربی فولاد: الوحدات بسیار خطرناک حمله می‌کند/ آن‌ها توانستند النصر پرقدرت را متوقف کنند
آذری: نکونام نشان داد مربی بین‌المللی است/ خودمان فولاد را محروم کردیم
ژاوی: از تساوی السد مقابل فولاد ناراضی هستم
مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد/ کم تجربه بودیم
لیگ قهرمانان آسیا| فولاد ایران یک السد قطر یک

انتهای پیام/