علوی: بازی با النصر فینال زودرس است/ شرایط میزبانی خیلی خوب است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من احساس می‌کنم بازی خیلی سختی با النصر داریم و در واقع یک فینال زودرس محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر ریکاوری کرده‌ایم و پیش از بازی با النصر شرایط خوبی داریم و آماده این بازی هستیم. اگر بازیکنان‌مان مغرور نشوند و فکر نکنند که بازی‌ها تمام شده است، می‌توانیم بازی خوبی را مقابل النصر انجام دهیم. النصر نیز همانند فولاد در دومین بازی خود به برتری رسیده است و من احساس می‌کنم بازی خیلی سختی با این تیم داریم و در واقع یک فینال زودرس محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنان‌مان باید حواس‌شان جمع باشد و به نکاتی که مربیان به آن‌ها گوشزد می‌کنند، توجه کنند. آن‌ها اگر مانند بازی‌های گذشته نیز در دو دیدار متوالی با النصر با تمام وجود بازی کنند، فولاد پیش خواهد افتاد و خیال‌مان کمی راحت‌تر می‌شود. شرایط میزبانی خیلی خوبی است و هر آن چه خواسته‌ایم در اختیار ما قرار داده‌اند و کم و کاستی را رفع کرده‌اند. زمین تمرین، هتل و اتوبوس‌هایی که اعضای تیم را از هتل به محل تمرین می‌برند و باز می‌گردانند نیز خوب هستند.

بیشتر بخوانید:
کعبی: فولاد در گروه مرگ است/ بازی سنگین و پرفشاری مقابل تیم اردنی داشتیم
فولاد سه شنبه مقابل خطرناک ترین تیم عربستان در آسیا
مجید رسانه‌های عربی از عملکرد تیم فولاد در رقابت‌های آسیایی
شیمبا: فولاد را به صعود نزدیکتر کردیم/ سه بازی در یک هفته آسان نیست
مربی فولاد:در گروه ما هیچ تیمی از پیش برنده نیست!

انتهای پیام/