روحیه جنگندگی و بردطلبی چطور با حضور فرهاد مجیدی به استقلال بازگشت؟

استقلال تهران تا همین یکی دو ماه پیش با محمود فکری اصلا روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت و هر روز درگیر حاشیه های عجیب و مصاحبه بازیکنان علیه سرمربی بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با ورود فرهاد مجیدی اما بازیکنان طغیان‌گر نیز مرید سرمربی شدند و دیگر بازیکنی اعتراض نمی کند؛ البته اگر بازیکنی مثل سابق معترض شود همانند محمد دانشگر از لیست خط می خورد نه اینکه بعد از 14 روز قهر کردن با آغوش باز سرمربی مواجه شود. با حضور مجیدی همه چیز دگرگون شده و حالا بازیکنان می دانند که در چه تیمی بازی می کنند و هدف گذاری کوتاه مدت چیست و سرمربی از انها چه می خواهد. با ورود مجیدی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی نیز پای شان به گلزنی باز شده و ستاره های استقلال درلیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند. فرشید اسماعیلی که یکی از بازیکنان حاشیه ای این تیم بود حالا در هر دو مسابقه آسیایی برای تیمش گلزنی می کند و تبدیل به مهره اثرگذار استقلالی ها شده است.

بعد از کنار رفتن محمود فکری از هدایت استقلال و حضور فرهاد مجیدی در راس کادرفنی این تیم هواداران آبی انتظار ایجاد تغییر و نتیجه گیری بهتر داشتند. از زمان حضور مجیدی هم تغییرات مثبتی در استقلال ایجاد شده و البته تیم از نظر نتیجه گیری عملکرد بی نظیری داشته است.


مجیدی از هفته هفدهم و در مصاف با فولاد خوزستان به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشست. مسابقه ای که با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. بعد از آن استقلال در جام حذفی پیکان را دو بر یک و در لیگ برتر ماشین سازی را 2 بر صفر شکست داد. بازی بعدی استقلال با هدایت مجیدی دوباره با پیکان این بار در لیگ برتر بود که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. سپس آبی ها وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدند و در دو مسابقه حساس و سخت خود مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق 8 گل زدند و دو برد دلچسب دیگر را به دست آوردند.

انتهای پیام /