سمیعی : برای حل مشکلات پرسپولیس نیازمند کمک همه ارگان‌ها هستیم

من هرگز به دنبال تخریب مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس نبودم و حالا هم نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم ولی برای حل یکسری از این مشکلات، نیازمند کمک همه ارگان‌ها هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شایستگی کسب دو برد را داشتیم و چه بسا اگر شانس همراهی‌مان می‌کرد نتایج جذاب‌تری رقم می‌خورد. با این حال همه پرسپولیسی‌ها از نتایج به دست آمده راضی و خشنود هستند. حالا دیگر به این باور رسیده‌ایم که افتخار همه ما، غیرت بازیکنان و مربیان است.

وی افزود: من در تهران مانده‌ام تا مشکلات تیم را مرتفع کنم. از زمانی که وارد باشگاه شدم، تمام تلاشم را به کار بستم تا رابطه خوب و صمیمانه‌ای بین تیم و باشگاه برقرار کنم و مشکلاتی که قبل از حضورم وجود داشت، مرتفع شود. حالا مدیریت باشگاه مورد وثوق هواداران قرار گرفته و طرفداران پرسپولیس می‌دانند ما حتی یک روز را برای حل مشکلات تیم از دست نداده‌ایم. از دغدغه بازیکنان و مربیان در اردوی هند باخبر هستم.

سمیعی در پایان گفت: من هرگز به دنبال تخریب مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس نبودم و حالا هم نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم ولی برای حل یکسری از این مشکلات، نیازمند کمک همه ارگان‌ها هستیم. برخی باشگاه‌ها به نام «باشگاه خصوصی» مشغول ارتزاق از منابع دولتی هستند و ما هم می‌خواهیم بخشی از این منابع را در اختیار بگیریم.

بیشتر بخوانید:
جعفر سمیعی هفته آینده راهی هند می شود
حلالی: فقط گوای هند کمی برای پرسپولیس ناشناخته است/ سمیعی کارش را خوب انجام…

انتهای پیام /