سورپرایز جذاب یحیی گل محمدی برای تقابل با گوا هند چیست؟

امشب پرسپولیس ایران در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف گوا هند می رود. در دو دیدار قبلی سرخپوشان ایران موفق به کسب هر شش امتیاز ممکن شدند و حالا در اندیشه نه امتیازی شدن هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس امشب در دیداری به ظاهر آسان به مصاف گوا هند می رود و با کسب سه امتیاز می تواند با اقتدار دور رفت مرحله گروهی را به پایان برساند. در این مسابقه پرسپولیس و یحیی در اندیشه بهبود وضعیت گلزنی تیمشان هستند تا فشار ناشی از عدم گلزنی مهاجمانش در لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای قبلی برداشته شود.

یحیی که تیمش در دو دیدار قبلی در مجموع دوازده موقعیت گل خلق کرده فقط چهار به ثمر رسانده که این آمار برای تیمی که می خواهد در این رقابت ها به مقام قهرمانی برسد قابل قبول نیست. در این مسابقه یحیی در اندیشه این است که به عیسی آل کثیر بیشتر میدان دهد و چه بسا او را از ابتدا در کنار شهریار مغانلو به میدان بفرستد تا زهر خط آتش تیمش را بیش از پیش کند. البته اگر عیسی در این مسابقه از ابتدا به میدان نرود قطعا زودتر از دیدارهای قبلی به میدان می آید و جاشین یکی از بازیکنان در خط حمله خواهد شد تا زودتر در شرایط مسابقه برای دور برگشت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:
لیگ قهرمانان آسیا| بهترین خط حمله در استقلال/ حریف پرسپولیس بدون گل زده و خورده
رسانه قطری: گوا هند در صورت نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس شگفتی سازی می کند
واکنش پرسپولیس به بازگشت احتمالی شجاع خلیل زاده
یک پرسپولیسی دیگر به کرونا مبتلا شد !

انتهای پیام/