تقابل جذاب استقلالی سابق با پیراهن الدحیل به سود کدام طرف تمام می‌شود؟

استقلال فردا شب مقابل الدحیل جدی ترین رقیب خود در این گروه قرار می گیرد. در واقع جنگ صدرنشینی را فردا شاهد خواهیم بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال بعد از دو برد پیاپی مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق حالا فردا شب مقابل الدحیلی قرار می گیرد که با 4 امتیاز رتبه دوم این گروه را در اختیار دارد. الدحیل در این فصل لیگ ستارگان قطر بعد از السد رتبه دوم را کسب کرد و نایب قهرمان این لیگ شد اما حالا در اندیشه حضوری موفق است تا ناکامی فصل قبل را جبران کند.

الدحیل چند سالی است که بر فوتبال باشگاهی قطر سایه انداخته و حتی در فصل اخیراً پایان یافته لیگ برتر این کشور (موسوم به لیگ ستارگان) نیز با اینکه السد بدون شکست ماند و به قهرمانی مقتدرانه‌ای رسید اما حضوری قابل قبول داشت و در عین کسب آمادگی برای جام باشگاه‌های آسیا به نقشه‌کشی برای فصل بعدی لیگ قطر و ساقط کردن السد هم مشغول شده است. آشناترین مرد در ترکیب الدحیل لااقل برای ما ایرانی‌ها علی کریمی است که در دو مقطع زمانی پیراهن استقلال را به تن کرده و عضویت سپاهان و دیناموزاگرب کرواسی را هم داشته و یک هافبک وسط مدبر و بازیساز است.

او با بینش و برش‌های فنی خود می‌تواند بسیاری از گره‌ها را برای تیمش بگشاید و گاه که شخصاً به خط دفاعی تیم‌های رقیب می‌زند، فرصت گلزنی را هم برای خود به‌وجود می‌آورد و از اکثر آنها هم استفاده و گلزنی می‌کند. در روزهایی که استقلال به‌رغم حضور و تلاش امثال مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی و به واقع با تلاش گروهی همه هافبک‌هایش سعی در جبران خلأ استعدادهای علی‌کریمی را دارد شاید وی به‌گونه‌ای برای الدحیل بازی کند که این خلأ برای آبی‌ها مضرتر باشد و محسوس‌تر شود و آنها را به‌گونه‌ای تحت فشار بیشتر قرار بدهد. 

بیشتر بخوانید:
سرمربی الشرطه پس از نتیجه ضعیف مقابل استقلال در آستانه اخراج!
خط آتشین الدحیل با پشتیبانی علی کریمی مقابل استقلال
جانواریو: استقلال توانایی شکست الدحیل را دارد اما نباید در باد این دو پیروزی بخوابد
لیگ قهرمانان آسیا| بهترین خط حمله در استقلال/ حریف پرسپولیس بدون گل زده و خورده
نامداری: استقلال در بازی مقابل الدحیل هم یک شب خاطره‌انگیز رقم خواهد زد
استاد الدوحه: بازی برابر استقلال آزمون واقعی الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است
عبداللهی: مجیدی گفته هواداران استقلال ستاره سوم را می‌خواهند
فلاحت زاده: استقلال می‌توانست ۶ گل به الشرطه بزند/ حضور ریگی بسیار خوب است

انتهای پیام/