لحظه به لحظه با لیگ قهرمانان آسیا|تیم های فوتبال فولاد ایران یک -النصرعربستان یک +فیلم


تیم فوتبال فولاد ایران
از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دومین بازی خود امشب به مصاف تیم فوتبال النصر عربستان رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال فولاد ایران از ساعت 22:30 به مصاف تیم فوتبال النصر عربستان رفت.

ترکیب تیم فوتبال فولاد ایران :

محسن فروزان، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمد‌زاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ترکیب تیم فوتبال النصر عربستان :

ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله العمری، پتروس آروگو، عبدالرزاق حمدلله ، نورالدین امرابط، سامی الناجی، الحسن، عبدالفتاح عسیری، علی لاجمی

لحظه به لحظه با بازی فولاد ایران و النصرعربستان:

با سوت داور بازی دو تیم اغاز شد .

بازی تا دقیقه 14 بدون کل مساوی در حال پیگیری است

دقیقه 17 : حملات تیم فولاد روی دروازه تیم فوتبال النصر با چند دفع توپ از مدافعان عربستان به اوت رفت.

دقیقه19: تیم فوتبال فولاد ایران با پاسکاری در زمین خودی و میانه زمین سغی در مهار بازیکنان تیم النصر دارد.

دقیقه 22: حمله برق آسای النصر روی دروازه فولاد با دفع ناقص دروازه بان همراه شد و حمد اله می رفت که دروازه این تیم را باز کند که مدافعان توپ را دفع کردند.

در این دقایق حملات تیم فوتبال النصر روی دروازه تیم فولاد ایران افزایش یافت اما دقاع بی نقص این تیم مانع از گلزنی سعودی ها شد.

دقیقه 30: شوت بازیکنان النصر با دفع زیبای محسن فروزان به کرنر رفت.

دقیقه 43: پاس خوب علی لاجمی به عبدالرزاق حمدالله رسید و پاس در عرض این بازیکن در شرایطی بسیار خوب به نورالدین امرابات رسید که شوت این بازیکن پس از تکل بسیار خوب مهران موسوی تغییر جهت داد و وحید حیدریه نیز این توپ را دور کرد.

نیمه اول با نتیجه صفر صفر بدون گل به پایان رسید

فولاد یک – النصر صفر (دقیقه 53: عبدالله العمری گل بخودی): میری پس از ورود به بازی با یک حرکت خوب از سمت راست، موقعیتی را برای تیمش ایجاد کرد که ارسال این بازیکن پس از خروج اشتباه ولید عبدالله سنگربان النصر با اشتباه این بازیکن همراه شد و توپ پس از رها شدن از دستان سنگربان النصر، به پای عبدالله العمری برخورد کرد و وارد دروازه شد.

فولاد یک – النصر یک (دقیقه 69: پتروس): فشار النصری ها بالاخره جواب داد و پاس سامی الناجی درون محوطه جریمه به پتروس رسید و این بازیکن در حالیکه پشت به دروازه بود، با یک چرخش زیبا و جا گذاشتن مدافع فولاد، ضربه اش را به کنج دروازه نماینده ایران فرستاد و گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی در حالی که تیم فوتبال النصر حملات زیادی را روی دروازه فولاد ترتیب داده بود روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و داور این گل را مردود اعلام کرد.
درنهایت این بازی با حساب 1 بر 1 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید :
بحران در النصر عربستان پیش از مصاف با فولاد ایران
فولاد قرمزپوش برابر زردپوشان النصر عربستان
مربی فولاد: مقابل النصر با تمام قوا به میدان می‌رویم؛ منتظر شگفتی باشید

انتهای پیام/