لیگ قهرمانان آسیا/ گزارش لحظه به لحظه نیروی هوایی 0 – 0 تراکتور

دو تیم فوتبال نیروی هوایی عراق و تراکتور تبریز از ساعت 19:30 دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،

ترکیب تراکتور برابر نیرو هوایی عراق

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلادفخرالدینی و محمد عباس زاده

ترکیب نیرو هوایی عراق برای دیدار مقابل تراکتور

فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، صامح سعید، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همان طارق، الآنی، علی محسن، علی کاظم، مصطفی محمد

گزارش بازی :

دیدار تیم‌های تراکتور و نیروی هوایی عراق با سوت داور آغاز شد.

دقیقه ۵: تراکتور تیم برتر میدان است و توپ و میدان را در اختیار دارد.

دقیقه 7: پرتاب اوت محمد عباس زاده باعث ایجاد بی نظمی در خط دفاعی حریف شد و محمدی می رفت با یک ضربه نوک پا دروازه نیروی هوایی را باز کند اما داور خطای او را روی دروازه بان حریف اعلام کرد.

دقیقه ۱۳: ضربه از راه دور اکبر ایمانی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: ارسال خطرناک بازیکن حریف و توپ در آغوش محمدرضا اخباری آرام گرفت.

دقیقه 24: ارسال نه چندان خطرناک ابراهیم بایش در دهانه دروازه با دخالت ناقص خانزاده می رفت به موقعیتی خطرناک تبدیل شود که این ضربه با اختلاف کم از کنار دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۹: سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه دروازه نیروی هوایی را هدف قرار داد که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 33: میلاد فخرالدینی روی یک ارسال از سمت راست به داخل محوطه جریمه تراکتور با سعی داشت با سینه توپ را به اخباری برساند اما از حضور حمادی احمد در پشت سرش بی خبر بود، همین اشتباه کافی بود که مهاجم نیروی هوایی در دهانه دروازه، اولین گل تیمش را بزند؛ حضور به موقع اخباری و سد راه توپ اما این اجازه را به حمادی احمد نداد.

دقیقه 43: حرکت در عرض و شوت ناگهانی پیمان بابایی از پشت محوطه جریمه را دروازه بان نیروی هوایی با نوک انگشتانش راهی کرنر کرد.

پایان نیمه اول با نتیجه 0 بر 0 مساوی

دقیقه 51: شوت روی پای سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 77: شوت سنگین محمد خانزاده از پشت محوطه جریمه را فهد طالب با عکس العملی دیدنی مهار کرد.

دقیقه 87: شوت زمینی حمید بوحمدان از روی ضربه آزاد 35 متری با برخورد به بازیکن حریف راهی کرنر شد.

در حاشیه:

* تراکتور بعد از این که در دو بازی اخیر خود با لباس یکدست قرمز به میدان رفت. در بازی امروز با لباس یکدست سفید بازی می کند.

* مسعود شجاعی بعد از دو بازی نیمکت نشینی در بازی امروز جای اشکان دژاگه را در ترکیب اصلی تراکتور گرفته و بازوبند کاپیتانی را به بازو دارد.

ایمن حسین آقای گل فعلی لیگ عراق به دلیل مصدومیت در بازی امروز غایب است و غایب بزرگ تیم عراقی در این دیدار به شمار می رود.

سرمربی تیم نیروی هوایی عراق پس از اینکه داور کارت زردی را به بایش نشان داد، به شدت به این تصمیم اعتراض داشت و اعتراض خود را به داور چهارم اعلام کرد.